2009. június 24., szerda

Ötvenötödik nap, Kitör a kultúra

Mászáson nem ismerkedek ugyan, mégis vannak olyan arcok, akiknek rendszeresen köszönök, mert hasonló időpontban járunk mászni, illetve esetleg pár szót váltunk valamelyik mászóútvonallal kapcsolatban. Ebbe a kategóriába tartozik egy pár is, egy európai csaj a brutálerős kínai/japán/koreai/vietnami francsetudjamilyendeferdeszeműaztuti barátjával.

A tegnap esti mászás végén, az erősítésnél épp ott erőlködtek körülöttem, amikor hozzászólt a csaj a mellette álló barátnőjéhez (akit még sose láttam): "Milyen világos van még kint..."

Belőlem a megdöbbenéstől vastag sugárban kezdett ömleni a kultúra: "Vazz, te magyar vagy?!?!?!"

"Miért, te is??? Nem mondod?!?!" - replikázott hozzám méltó eleganciával.

Ugyan nem mondtam neki többet, mégis elhitte...Kiderült, hogy ő már 11 éve él Londonban, és azt hitte, hogy minden magyar mászót ismer, ugyanis két hazai arc is dolgozik a legénység soraiban...Ez mondjuk nekem is gyanús volt, az egyik alkalmmal ugyanis Anima Sound System szólt a hangszórókból teljes erővel.

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. This is a begining of a beautiful friendship mondhatnám, ha nem félnék a felettem kommentelő haragjától, hogy ilyeneket írok :)

    VálaszTörlés
  3. Az en haragomtol is felhetsz, ha ilyeneket irsz...

    VálaszTörlés
  4. Tünde! Gratulálok! Bebizonyítottad, hogy egymásba gabalyodó körmondatok, jelzők és hasonlatok,idegen szavak és kifejezések, sőt piktogramok nélkül is tökéletesen tudjuk közölni gondolatainkat. Te a bejegyzésedben a felsoroltak közül egyik eszközt sem használtad, mégis minden érintett kistálytisztán érti, hogy mihez tartsa magát.
    A költészetemben nekem is a minimalista stílus a sajátom, de én csak ostromolom azokat a csúcsokat, ahová Te már feljutottál.
    Le a kalappal.

    VálaszTörlés
  5. Kultúrügyekben szerintem a barokk és a minimalizmus együtt a legjobb! Honfitárs-ügyekben meg nincs mese, hiába futol.

    VálaszTörlés