2009. június 18., csütörtök

Negyvennyolcadik nap, Ami a jaguáros bejegyzésből kimaradt


Jaj, a lényeget elfelejtettem megemlíteni!!!

A workshop ugyebár mindenféle PR-es és marketinges fazon számára zajlott, jelen volt az ezen a vonalon a cég két legnagyobb embere is. Mindketten feltettek pár olyan kérdést, amitől dobtam egy hátast...Otthon még megérteném, de itt, ahol a netes kultúra egyre inkább az alapműveltség része, nagyon megdöbbentem azon, hogy a nagyfőnök - aki a webes csapatért is felel - rákérdezett arra, hogy mi a PageRank, helyettese pedig a Twitterről érdeklődött - ami mellesleg már bekerül az itteni általános iskolai tananyagba is...

Mellesleg PR-osok, nem kell nagyon aggódnunk, közel sem vagyunk annyira lemaradva - legalábbis Nagy-Britanniától, az USA valószínűleg más kategória, bár már ebben sem vagyok biztos -, mint érkezésem előtt gondoltam. A Trimedia Anglia legnagyobb ügynöksége a consumer ügyfelek kategóriájában, az országban több irodában másfélszáz alkalmazottja dolgozik a legkülönfélébb cégeken, mégis csak idén májusban vették fel az első, echte digital/social/new mediával foglalkozó emberét, akinek a feladata egy csapat létrehozása, illetve a digitális PR módszereinekminél szélesebb körben való elterjesztése lesz. Ja, mellesleg az ultrajófej főnökömről van szó:


Ruby Quince, www.twitter.com/rubyq - sikerült elkapnom egy grimaszát

A késésnek pedig nem az az oka, hogy olyan webtudatos itt mindenki, hogy eddig fölöslegesenk érezték a segítséget, hiszen például a tech csapatban - ahol szerintem a leginkább elő kéne jönniük ezeknek a dolgoknak - gyakorlatilag nyomát sem láttam semmiféle ebbe az irányba mutató projektnek. Azt se tételezzétek fel, hogy csak a Trimedia mozdult túl lassan: számos konkurensnél még mindig nincs ilyen poszt...

Tehát gyerünk hazai PR-osok, húzzatok bele, hisz még semmiről sem vagytok lemaradva!

6 megjegyzés:

  1. A fénykép alapján van néhány közös vonás a főnöködben és bennem.

    VálaszTörlés
  2. Azt nem festettem rá a fényképre...

    VálaszTörlés
  3. Egyébként még nem nagyon volt alkalom arra, hogy neked is mondjam (a többiek hallottak eleget tőlem erről), de örülök, hogy vele dolgozol, és hogy kiálltál magadért, szerintem igazad volt... persze a háttérről nem sokat tudok, de remélem, te is örülsz neki.

    VálaszTörlés
  4. Persze! Az elején voltak kétségeim, hogy biztos jól csináltam-e, de már régesrég elmúltak:)

    VálaszTörlés