2009. június 8., hétfő

Harmincnyolcadik nap, Pótapa lettem!


Tegnap pótapa lettem! A történet ott kezdődött, hogy a Regent's Parkban sétálgatva Kisnyúl észrevettt egy nagyon aranyos babát, James-t, aki ráadásul meglehetősen barátkozósnak is tűnt.

James

Persze mint szinte minden babánál, Jamesnél is eljött az a pillanat, amikor úgy érezte, hogy biztonságosabb vizekre kéne eveznie, mégpedig az apja lábai közé. Meg is látta, amit keresett: egy sportcipős, szőrös, világosbarna rövidnadrágos lábat.

A pótapa lába

Mivel azonban James kb térdmagasságig figyelt, azt nem vette észre, hogy fent az égben Apuci már nem teljesen olyan, mint szokott lenni...

Az igazi Apa lába

De James ezzel mit sem törödve ragadta meg a lábamat és nyújtotta a kezét, hogy emeljem fel! Apjának kellett egy kis idő, amíg meggyőzte, hogy ő a valódi hozzátartozója, nem pedig én...:)


8 megjegyzés:

  1. Nagyon hasonlít a két láb, csak a feketezoknisé mintha kicsit szagosabb lenne.

    VálaszTörlés
  2. A kis Vuk biztos nem hibázott volna, úgy mint ez a simabőrű poronty. Nem tudom Vuk-nak élnek még rokonai a szigetországban, vagy ezek a kedves aranyos angol emberek, piros kabátban, lóhátról,kutyák segítségét igénybe véve már végleg kiírtották őket?

    VálaszTörlés
  3. Az angliai vadállomány vertikális integrációjáról nincsenek információim...

    VálaszTörlés
  4. Ha fauna kell, Londonban jó helyen jársz! Anglia tele van rókával (nem én voltam:), nagyon jól alkalmazkodnak a városi környezethez! Egy reggelen Wembleyben láttunk egyet, valami konténer alatt lakott. Ja, és ha már fauna, építési területek közelében elefánt méretű patkányok grasszálását tekinthetjük meg, zöldebb helyeken (pl Oxford) pedig egy-egy irdatlan borzzal futhatsz össze a sisnyákos mellett (akármi is az). A mókusokkal már találkoztál, szúnyogot meg ne is keress!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Patkány állítólag a lenti szobában is fordult már elő...:)

    Tényleg, szúnyog miért nincsen?

    VálaszTörlés
  6. mer az angolok nemcsak hüjék, hanem piszok mázlisták is. Valamiért a szigeteken nincs szúnyog, én is csak hallottam, és akármennyit kolbászoltam folyóközelben, tényleg nem találkoztam eggyel sem...

    Amatőr természetbúvároknak egyébként ajánlom városban a kissé redvásabb helyeket reggel és sötétedéskor, good luck:) Vidéken már az is elég, ha busszal vagy vonattal nappal áthasítasz a birkalepte mezők között, mindenhol látni ragadozómadarakat, sast meg kányát meg ilyesmit.

    VálaszTörlés
  7. Engem az emberek jobban érdekelnek...:)

    VálaszTörlés