2009. június 7., vasárnap

Harminchetedik nap, Első Nyuszinap

Szombaton eltöltöttük az első teljes napot Nyuszival. Murphy törvényeinek megfelelően természetesen szakadt reggel az eső, de ez, és az a tény, hogy nálam csak rövidnadrág volt, sem akadályozhatott meg abban minket, hogy nekiinduljunk a városnak. Számítottam arra, hogy egy teljesen más városnéző élmény veszi kezdetét KisNyúl érkezésével - igazam is lett. Az érdeklődés origója a múzeumokról és a fényképezendő objektumokról átkerült a mindennapi élet elemeire: kiállítások helyett kirakataokat néztünk, fotózás helyett piacoztunk, múzeumok helyett meg sétáltunk - egészen addig, amíg nem vált elviselhetetlenné az eső. Ekkor mégiscsak betévedtünk a Természettudományi Múzeumba, ami maga volt a csoda - vagy 4 órát töltöttünk itt el, amiről majd később részletesebben írok.

A városban vacsoráztunk egy M&S SimplyFoodban, ahol pitát és tamarasalátát vettünk, ami valami halas-citromos krém - kegyetlen jó volt.

Éjszakai álmunkat már csak két dolog zavarta meg: az ágy, amine rettenetesen puha rugói vannak, és két lakótársnőm. Egyiküknek hajnali negyed 5-kor ébredtem a dörömbölésére - nem tudott bejönni, mivel beletörte a kulcsot a frissen, aznap beszerelt biztonsági ajtóba. Miután beengedtem, azt hittem, hogy nyugton lesz. Dehogyis! Hisz egy órával később megérkezett a buliból a másik lakótársnőm is, aki viszont a beletört kulcs miatt nem tudott behatolni a lakásba...

11 megjegyzés:

  1. Idáig reménykedtek a hetérák. Most, hogy megláttak két nyuszifület kikandikálni az ajtódon, úgy kiborultak, hogy remeg kezük lábuk. ma egész nap a suliban voltam.EP választás. 100%-ig bejött az amire számítottam.Sokan utálják a Viktort.

    VálaszTörlés
  2. Miért, az MSZP jobb lenne akár egy fokkal is???

    VálaszTörlés
  3. Basszus! Elfelejtettem kitenni a smiley-t. Én Viktor 3 (7?) évvel ezelőtti mondását próbáltam átírni, Sokan vagyunk, de nem elegen.MDF-et X-eltem,kellett a szavazatom.Érezzétek jól magatokat! Oda menjetek, ahova a Kisnyúl akarja!

    VálaszTörlés
  4. Jaja, be is jutott a bajuszos:) Ha mindenképp kellett volna valakire, asszem én is rá szavazok.

    A Jobbik közel 15%-án viszont meglepődtem, sosem volt még ilyen erős a szélsőjobb. Azon gondolkodtam, hogy ők csináltak valamit nagyon jól, az MSZP mindent nagyon rosszul, vagy az alacsony részvételi arány volt a legfontosabb tényező?

    Igen, Nyuszinapokat tartunk!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ennek a négyszázezer szavazatnak legalább a fele nem szélsőjobb, hanem elegük volt a 20 év óta acsarkodó ,impotens, sokszor kártékony pol.elittel, mást akarnak. Az elqrt cigánypolitikának is köszönhető min. százezer szavazat.Pedig ez sem olyan bonyolult. Aki bűnözik azt büntessék meg szigorúan, aki élni akar azon segítsenek.Marad kevesebb mint százezer. Túl huhogják a szélsőjobb veszélyt.

    VálaszTörlés
  6. Jaja, ez valoszinu, de szegenyeknek mar nem nagyon maradt mas fegyveruk a mozgositasra...

    VálaszTörlés
  7. Turbómagyarékkal az a vicces, hogy rajtuk keresztül Magyarország és az EU arra költi a pénzét, hogy a kis drágák belülről bomlasszák a rendszert. Mint a South Park ominózus Mózeses részében az "antiszemita zsidó liga" képviselője. Na, annak sem lett szép vége:-)

    Vissza a múzeumhoz, nemmemgmontamhogya természettudományi elég állat hely?

    VálaszTörlés
  8. Itt Angliában is van UKIP - United Kingdom Independence Party...

    Jaja, jó volt, csak engem kicsit lefárasztott egy óra a kövekkel:)

    VálaszTörlés
  9. :))) mondtam én, hogy azokat nézd?! Mondjuk négy óra egy múzeumban elég ütős, nekem több óra shopping kellene, hogy kipihenjem :-D

    VálaszTörlés
  10. Jaja, valóban sok tud lenni, engem a Victoria & Albert pl. annyira kikészített, hogy még mindig nem volt erőm megírni róla a bejegyzést...

    Te nem mondtad, de Nyuszinak az a rész tetszett a legjobban, úgyhogy nekem sem volt más választásom, ha vele akartam lenni:)

    Nekem egyébként a földrengéses rész tetszett a legjobban...

    VálaszTörlés