2009. június 10., szerda

Negyvenedik nap, Museum of Childhood


Felnőtt belépőjegy: Ingyenes
Értékelés: 8/10
Ajánlott: Gyerekeknek és gyermeki énjüket megőrző felnőtteknek

Hah, gondoltátok volna, hogy Londonban a gyerekkornak is múzeumot állítottak? Szerencsére nem a Dickens-féle nehézsorsúakra koncentráltak itt elsősorban, hanem a 20. század azon csemetéire, akik az ébredező játékipar termékeivel múlathatták idejüket.


A múzeum épülete


Maga a múzeum nem túl nagy, egy galériázott teremből áll az egész, az olyan részben a gyermekkorban ragadt felnőttek, amilyen én is vagyok, mégis elég jelentős időt el tudnak tölteni bent.


A múzeum legöregebbi játéka, ez a ház közel 400 éves. Kíváncsi lennék, mi marad ennyi idő múlva a Hasbro és a Mattel remekeiből...


A múzeumnak van egy Magyarországról származó kiállítási darabja is - mondjuk ezzel még Apu is játszadozhatott...


Míg a proli kölkök Ladában gurulgattak, addig a kapitalista csemetek már gyerekkorukban is az imperialista és kizsákmányoló ipar egyik szimbólumában pöffeszkedhettek


Ízelítő a háború utáni korszak amerikai képregényeiből


Anyám, ez a Batman figurában még bénább, mint a korabeli sorozatban!


Basszus, azt hittem, hogy a Star Warshoz készítettek először ilyen akciófigurákat...


...pedig már a Battlestar Galacticához is volt - nem is tudtam, hogy ez ilyen régi sorozat! Péter, ezt a képet neked készítettem:)


Huhúúú, R2-D2, kb. 4 éves koromban kaptam, de valamelyik költözésnél elveszett:(


Ah, He-Man főellensége, Skeleton - ő vmelyik dobozban máig megvan nekem!


Csíkoska, te itt??? Hogy kerültél ide? Híresebb vagy, mint gondoltam...


Nagyon remélem, hogy fiam születik majd, és akkor újra büntetlenül játszhatok az olyan jó kis autóversenyekkel, mint ez is :)

8 megjegyzés:

  1. Mi az hogy játszadoztam?!? A legnagyobb bajnok voltam. A Csabit tízből tizszer vertem.10*er. Apám! Vágod? 10:0. A győzelmem értékét az is növelte, hogy én már a gyermekkorból kiöregedőfélben lévő trottyos 10 esztendős voltam, a Csabi meg ereje teljében lévő 2,5 éves vad csikó. Mégis én győztem. Az ellenfelem 3:0-nál elpityeredett, de engem nem tudott megzavarni a koncentrálásban. Simán hoztam a hátralévő 7 játszmát.( talán egyszer kellett menet közben szabályt módosítanom.) Hát ilyen ember volt a te apád gyerekkorában.

    VálaszTörlés
  2. Ha eddig nem is lettel volna hosse a szememben, most egesz biztosan azza nemesedsz!

    VálaszTörlés
  3. egy apró kiegészítés -elnézést-: a Mattel talán most jobban fog szerepelni az anyagmegmaradás versenyén, mivel jó nagy adag ólmot is raknak a gyerekjátékokhoz.

    VálaszTörlés
  4. Egy hősnek nem kell nemesednie, az hős és nemes , úgy ahogy van. Inkább a tanulságok. Alaptétel: Mindig győzni kell, soha nem adom fel. 1.,Mindig te válaszd ki az ellenfeledet.
    2.,Midig te határozd meg a játékszabályokat.
    3.,Mindig te módosíts rajtuk, ha nagyon muszály.
    4.,Soha ne legyél érzelgős.
    Azt hiszed, ha én nem tartottam volna be ezt a négy pontot, tartanék itt, ahol most tartok?

    VálaszTörlés
  5. De látod Márk, ez a kísérlet is befuccsolt, pedig ők biztos jót akartak...

    Apu, ez a muszáj/ly fájt - tudom, hogy a 3-as pont nagyon fontos, de a helyesírás szabályaiba a MTA is megpróbál rajtad kívül beleszólni...

    VálaszTörlés
  6. A lovas ha leesik a lóról, azonnal vissza kell pattannia a nyeregbe, hogy ne maradjon rossz emléke a bukásról. Muszáj nekem is írnom valamit. Az aszály miatt viszály tört ki az uszályon. A tartalom nagyszerűsége megbocsájthatóvá teheti az apróbb helyesírási hibákat. Ebben az esetben nincs bocsánat. Na, spongya rá.

    VálaszTörlés
  7. Úgy van, sponly...akarom mondani spongyát rá!

    VálaszTörlés