2009. június 26., péntek

Ötvenhatodik nap, Egy korszak vége


Hipp-hopp, ez a hónap is elszállt. Tegnap kaptam a hívást a másik ügynökségtől, akiknél hamarosan dolgozni fogok, hogy akkor jövő szerdán várnak, számítanak rám. A Shiny Red-nél, a Red Consultancy digitális részlegénél fogok kezdeni, ahol állítólag digitális kampányok tömkelege vár arra, hogy beleüssem az orromat!

Nagyon jól esett, hogy Ruby kicsit bánatosan fogadta a távozásomról szóló hírt, és rögtön mondta, ha esetleg úgy érzem, hogy a Red-nél nem megfelelő munkákat bíznak rám, jöjjek csak vissza, segítsek neki, mert szüksége lenne rám. Aztán akkor, amikor ezt külön-külön még a HR-es csaj meg a CEO is elmondta, igazán örültem a fejemnek - úgy látszik sikerült szebbé tenni az igen csúnyán induló Trimedia-Bagó mese végkifejletét:)

6 megjegyzés:

  1. Tudtam előre. Mikor utoljára beszéltem Ruby-val, megígértettem vele, hogy ebben a szellemben búcsúzzon tőled.

    VálaszTörlés
  2. Ohh, a kedvemert meg angolul is megtanultal??? Ilyen egy szereto apa...Mindjart elerzekenyulok, hupp-hupp

    (UI: Ezentul apu kedveert hangutanzo szavakat fogok hasznalni smiley-k helyett - van vkinek vmi jo otlete pl. a mosolyra?)

    VálaszTörlés
  3. Igen, nyiiiiiiiíííííí!
    És persze győztél, he-he-he-he hee hee, nye-nye-nye-nye nyee nyee.

    VálaszTörlés
  4. Hihihi Hahaha Bruhaha Van aki úgy nevet, hogy nyerít, akkor nyihaha

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Erre csak azt tudom mondani, hogy:

    Nyííííííííííííííííhaha

    VálaszTörlés