Az itt olvasható cikkek mind azzal foglalkoznak, hogy az olvasók hogyan tudnak különböző - legális - módszerekkel több-kevesebb fontot megtakarítani, mire érdemes figyelniük.
Vajon miért ilyen ismeretlen ez nálunk? Miért hiányzik ennek a kultúrája? Hisz Magyarország nagyon árérzékeny, biztos népszerűek lennének az ilyen jellegű cikkek az olvasók körében - vagy tévedek?
Szerintetek?
Akik nálunk a tippeket írkálják ide-oda (magazinok, tematikus portálok?), azok lószőrt sem értenek hozzá, akik meg értenek hozzá (már láttam pár ilyet, 40 felettiek és jól ülnek a CFO-székekben), azok meg csesznek reklámozni. Végül is, nekik mi a haszon benne? Plusz, akkor sem tudnak jól és érthetően írni, ha az életük múlik rajta.
VálaszTörlésA megoldás: össze kell hozni valami értelmes pénzügyes fejest egy jó íróval (közéjük a tolmács opcionális), adni nekik íróeszközt, laptopot, a biztonság kedvéért belőni a hangot meg a kamerát és reménykedni, hogy személyes pénzügyekben fognak naphosszat praktikus tanácsokat eregetni. De bármit csinálnak, eladjuk.
Azt még nagyjából megértem, hogy nálunk nem működik - sok ilyen dolog van:) - de hogyhogy máshol meg igen?
VálaszTörlésszerintem ez az adding value. nálunk le kell tudni egy cikket, vagy lelkesen és hosszasan csacsogni valamiről, csak úgy. ott, ha az újságíró/szerkesztő stb ezt csinálná, a közönség rendesen megbüntetné érte, szólnának, hogy egy lófütty, őket meg lecserélnék olyanra, aki tényleg utánanéz a dolgoknak, és tényleg érthetően összeszedi és leírja. Kötelező valamit adni annak, aki azzal fárasztotta magát, hogy megvette az újságot és elolvasta a rovatomat. A hiba az újságírón és főnökein kívül a közönségben és a kultúrában van.
VálaszTörlés