2009. június 21., vasárnap

Ötvenegyedik nap, Firepower!!!


Felnőtt belépőjegy: 5 font
Értékelés: 6/10
Ajánlott: Csak a hadtörténelem és a tüzérség rajongóinak, de nekik mindenképp. Jó tárgyi és szöveges anyag.

Így hívják a tüzérségi múzeumot Londonban, gondoltátok volna? Én teljesen belelkesültem, amikor először felfedeztem a Lonely Planet-ben, hogy milyen akciódús neve van, aztán a helyszínen sajnos rá kellett jönnöm, hogy elsősorban a 10 év körülieknek rejt sok izgalmat a hely - a kommandósruhába öltözött faszi legalábbis velem nem akart a távirányítós tankokkal játszani, inkább becsukta a boltot:(

Maga a múzeum egyébként nem rossz, az ókortól a XX. századig végigveszi a tüzérség fejlődését, viszonylag bőséges és érdekes szöveggel és természetesen jónéhány tüzérségi felszereléssel dúsítva.


A nagyterem


Egy tüzérségi parancsnoki autó belseje

Mivel ágyúkból sosem lehet elég - legalábbis a múzeumokban, a Firepower után még ellátogattam a Rotundába is, amely azonban aljas, előre kitervelt módon zárva volt, így csak a kerítésen tudtam bedugni az objektívem csövét, hogy ezt a látványt örökíthessem meg nektek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése