2009. június 21., vasárnap

Ötvenegyedik nap, National Maritime Museum


Felnőtt belépőjegy: Ingyenes
Értékelés: 6/10
Ajánlott: Csak azoknak, akik hajókkal fekszenek és kelnek, mivel a múzeum nem olyan interaktív, mint londoni társai, másoknak nem nyújt sok szórakozást.

Azaz Nemzeti Tengerészeti Múzeum. Ugyan a hajókért nem buzulok különösebben, de a történelemért igen, és mivel Anglia története elég erősen összefügg a tengerjárással, ezért nem hagyhattam ki ezt a helyet sem.

A National Maritime Museum épülete

Az biztos, hogy hajófanoknak nagy élményt jelent a kiállítás, hiszen ennyi szextánst és egyéb bigyót még életemben nem láttam, mint amennyi itt volt összehordva - és valószínűleg nem is fogok, mert rohadt unalmasnak tartottam őket... Azért hogy legyen miről írnom, pár fotót itt is készítettem. Az elsőn egy lelkes nagypapa látható, aki a gyerekeknek készített játékon próbálgatja a ventilátor segítségével helyes irányba terelni a vitorlást:

Én is kipróbáltam, nagyon jó!


Tudjátok mi ez? Egy világítótorony belseje, amint épp összegyűjti a fényt és a lencserendszer segítségével megsokszorozott erővel juttatja sok-sok kilométernyi távolságra


Motorcsónak 1936-ból, elsőként ez lépte át a 100 mérföld/órás (160,9 km/h) sebességet (kötekedők kedvéért - a vízen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése