Ez már nekem is sok. A Porschékhoz teljesen hozzászoktam, már nem jelent újdonságot, ha öt Maseratit látok 15 percen belül, a Bentleyből a belvárosban minden sarkon áll egy, a Rolls-Royce teljes elmúlt ötven évével is találkoztam már, megvolt több Lotus Super Seven replika is, buggyk, TVR Griffith, szénné tuningolt BMW-k és hondák, Ferrari 512-esek, 360-asok, Lamborghini Murcielago - de ez a mai nap még ezeken is túltett.
A Ferrari F430 önmagában nem lenne különleges, de fél perccel előtte ütött el majdnem egy Ferrari 308-as - annyira szép volt, hogy legszívesebben az úttest közepén állva csodáltam volna...
Szédületes segge van, nem...?
Nem telt bele két perc, mit látok? Egy, nem, kettő Lamborghini Gallardo-t, egy simát meg egy Spyder-t, csak hogy a teljes modellválasztékot megcsodálhassam.
Jól áll neki a narancs!
De még hátravolt a nap fénypontja, a Ferrari Enzo, amiből összesen 400 darabot készítettek. Ebből egyet a megboldogult II. János Pál kapott, párat már sikerült leamortizálniuk a tulajdonosoknak, a készlet jelentős része meg gondolom az USA-ba, illetve az Arab-öböl környékére repült, úgyhogy ami ma délután szembejött velem, igen-igen különlegesnek mondható. Isteni szerencse, hogy épp a kezemben volt a gépem, rajta a feladatra legmegfelelőbb objektívvel, és jött a piros lámpa...
660 lóerő, egymillió dolláros ár, de a legjobb mégis a V12-es hangja...
Az F430-asnak tényleg jó segge van, még a kipufogója is kilátszik. Ez nem zavar?
VálaszTörlésAz utolsó képen volt nekem valami szokatlan. Sokáig néztem, kellett egy-két perc, mígy leesett, mi az. A Ferrari Enzo indexel! Lehet, hogy ez csak itt tűnik szokatlannak. :s
VálaszTörléskár érte, hogy jobbkormányosok.:)))
VálaszTörlésés az a bizonyos mágnes hol van az autókban?- arról van fénykép?
Ez a kipufogó jó, mert segít a hangorgia előállításában!
VálaszTörlésJaja, szép szabályosan indexelt, bekanyarodott, majd nyomott egy olyan padlógázt, hogy a hajam is égnek állt:)
Azért ezeket még jobbkormányosan is elfogadnám:) Milyen mágnes...?