2009. június 4., csütörtök

Harmincnegyedik nap, Drámai fordulat a vécékagyló-hadműveletben!

Mik vannak...! Miután tegnap este belenyugodtam, hogy ugyan ezt nem kötöm az orrukra, de méltányosságból - és higiéniai okokból - lehajtom a vécéülőke fedelét, reggel azt voltam kénytelen észrevenni, hogy NINCS lehajtva az, aminek le kéne hajtva lennie!?!? És ha mindez még nem lenne elég, az imént odajött hozzám az egyik lány, elnézést kért a levélért, és közölte, hogy ő nem is tudott róla, sőt szerinte a francia lakótársunk sem, úgyhogy ez valószínűleg a spanyol hölgy magánakciója volt - aki mellesleg, ha jól hallom, vagy 5 perce veszettül küzd a kicsit bugos vécélehúzóval, de én biztos nem megyek segíteni neki, vár a reggelim:)

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Gyűjts csak szövetségeseket, gyengítsd az ellenséget :D

    VálaszTörlés
  2. Keress a neten még spanyolokkal kapcsolatos sztereotíp előítéleteket, és ezek segítségével szervezz lincselést a többi csajjal :)

    Osszd meg, és uralkodj!

    VálaszTörlés
  3. ... de még jobb, ha csak egy "sz"-el osztod meg őket :)

    VálaszTörlés
  4. Wombath, mar majdnem megijedtem, eloszor azt hittem, hogy mas betuket akarsz megvaltoztatni abban a szoban :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nem kell tovább keresni: ez a jó irány. A melóhelyen például fel van hajtva?

    VálaszTörlés
  6. Az az igazság, hogy erre máig nem figyeltem...Ma viszont amikor bent jártam, a kettőből az egyik volt felhajtva:)

    VálaszTörlés
  7. Ajjaj, nem egyértelmű a helyzet. Sokkal átfogóbb kutatásra lenne itt szükség :-D

    VálaszTörlés
  8. Igen, ez fontos célja kellene, hogy legyen az ösztöndíjamnak...:)

    VálaszTörlés
  9. HE-HE-HEEE! Naaa, gratulálok! Bebizonyítottad, hogy képes vagyol túllépni a sok kakán. És ezért elnyerted méltó jutalmadat - felhajtott ülőke, bocsánatkérés, spanyol kavarógép bukása, szappaneposzi fordulatok, kedves nézőink vagy mi.

    VálaszTörlés
  10. Utólag is köszönöm a drukkolást:)

    VálaszTörlés