2009. június 13., szombat

Negyvenharmadik nap, NapiKérdés

Szerintetek az normális, hogy ebben a városban nem csak a lányok mutogatják a kilógó bugyijukat, hanem a fiúk is az alsónadrágjukat???

Legutóbb tegnap volt egy kellemetlen élményem, amikor reggel tekertem munkába, az előttem haladó srác menő gatyája alól vagy 3 centis szélességben kilógott az, amire egy cseppet sem voltam kíváncsi - nem, nem a farka, ott azért még nem tartunk...Mivel már így is maximális fokozatban voltam, megelőzni sajnos nem tudtam, lassítani meg elvből nem vagyok hajlandó, így csak aközött választhattam, hogy lehajtom a fejem, vállalva bármilyen ütközés kockázatát, vagy próbálok előre nézni, de valahogy kizárni a látóteremből azt a kurva ruhadarabot...

11 megjegyzés:

  1. legközelebb, ha látsz egy faszit akinek nem lóg ki semmije a menő gatyájából: Jézusmária! Ez nem hord bugyit.Durr,csatt, kész a baleset.Inkább a nőket nézzed! Ne törődj azzal,mit igértél KisNyúlnak ! Valahogy majd kidumáljuk.

    VálaszTörlés
  2. Én Bristolban vagyok, és itt ugyanez a helyzet... Két lehetséges magyarázat van: itt ez még mindig menő, vagy újra menő.

    VálaszTörlés
  3. Kidumáljuk? Próbálkozhatsz vele...

    Félek, hogy újra, és akkor Magyarországot sem fogja elkerülni...

    VálaszTörlés
  4. Húúúú!!! Végre eljött a nők idje is!!!! Én imádom, amikor egy-egy formás férfi segg kikandikál a naciból sejtelmesen!!!! Bogyesz, neked a mászóteremben több látszott.....;)

    VálaszTörlés
  5. Nana, téged más férfi segge csak ne érdekeljen!

    VálaszTörlés
  6. Természetesen csk és kizárólag a " Londonban nem nézek nőre" igéretedre gondoltam.
    Tündi! Előre szaladtál. Itt még a férfi alsóról, csak mint ruhadarabról van szó.

    VálaszTörlés
  7. Ezek a mai csajok...Kérdem én, mivé lesz így a világ???

    VálaszTörlés
  8. Feláldozom magam és megpróbálom elképzelni... de nem megy. Milyen ruha van ezeken a nagyon menőkön, amiből olyan menőn kilátszik a csíkos ejtőernyő?! öltöny, vagy szűk, lecsúszó farmer vagy trottyos lecsúszó farmer? És bármelyik is, abban hogyan lehet biciklizni?! Szóval nemtom elképzelni, talán csőlátásom van a kirakatok közelében?

    VálaszTörlés
  9. Vaéami laza hosszúnadrág, próbálok nem nagyon odafigyelni rájuk...

    VálaszTörlés