2009. június 29., hétfő

Ötvenkilencedik nap, A legkisebb is számít, Tesco


Ugyan mióta megismertem az ASDA-t, már nem járok rendszeresen Tesco-ba, a kisközértszerű Metro Express-eknek, és a kicsitnagyobbközért-szerű Tesco Metroknak köszönhetően időnként még mindig előfordulok valamelyik egységben. Tudjátok mit szeretek a legjobban bennük a fél literes natúr joghurton kívül? Hát az önkiszolgáló pénztárgépet!


Mi is ez az izé? Nagyon egyszerű! A monitor alatt van egy vonalkód-leolvasó, odatartod a cuccost, leolvassa az árat, te beteszed a jobbra levő műanyag zacskóba vagy a táskádba és jön a következő áru. Ha végeztél, fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával, vissza tud adni, és az aláíráshoz is van külön felülete. Ha valami gond van, akkor mindig van 1-2 eladó a közelben, aki segíteni tud neked.


Imádom ezeket a készülékeket, amelyeket a Tesco-n kívül a többi lánc is alkalmaz, mert sokkal gyorsabb, gördülékenyebb velük a bevásárlás, csak azt sajnálom, hogy az áruházláncok Magyarországon a lopásoktól félve egyhamar biztos nem fogják bevezetni őket:(

6 megjegyzés:

  1. itthon a pénztárgépet lopnák el először.

    VálaszTörlés
  2. Ahhoz izmos tolvajok kellenek...

    VálaszTörlés
  3. Először én is szerettem, csak alég gyakran lassulnak be, romlanak el. Legalábbis abban a Tescoban ahová én járok.

    VálaszTörlés
  4. Én úgy vettem észre, hogy a kisebb-közepes áruházakban válnak be ezek a legjobban.

    VálaszTörlés
  5. CorporateVoice mondja:

    es mit csinaltak a penztarosokkal? nem volt tuntetes, meg gepzuzas?

    apropo automata: soha nem felejtem el, Hethrow-rol jottem haza egyszer, csak autmata check-in volt. Egyik kezemben laptoptaska, masik kezemben kezipoggyasz, harmadik kezemben utlevel, negyedik kezemmel megprobalom elolvastatni a jegyet, amit a gep nem fogad el, probalom a maradek ujjaimal begepelni a jegyszamot, semmi, elokotrom a torzsutaskartyamat, az sem segit, 10 percen keresztul szitkozodva probalok dulore jutni a geppel, szemelyzet sehol. Vegre feltunik egy repteri alkalmazott es segit, kozben potyognak ki a dolgok a kezeimbol, aztan valahogy sikerul. nincs mosolygos foldi szemelyzet, nincs kellemes utat, nics segitseg, nincs semmi se', es ez nem egy fapados jarat volt, ahol ezt elfogadod az olcso jegyert cserebe Hogy is mondják, 'consumer experience', vagy mi. Hát, az megvolt :) És tudom, hogy ez a jovo. Le a csinos es mosolygos check-in pultos lanyokkal, menjenek kapalni!

    VálaszTörlés
  6. Fogalmam sincs, hogy mi volt a bevezetésekor, de mivel egyetlen született angolszász sem dolgozik ilyen boltokban (csak bevándorlók), ezért nem hiszem, hogy nagyon pattoghattak volna...

    Haha, én csak olcsóbb légitársaságokkal utazok, de így még nem szívtam meg:)

    VálaszTörlés