2009. június 16., kedd

Negyvenhatodik nap, Állás a Facebooknál

Tegnap este nézegettem valamit a Facebookon, amikor feltűnt egy valószínűleg már régóta ott levő, nekem mégis csak most feltűnő link: Álláslehetőség. Na, ez érdekesen hangzik, vessünk csak rá egy pillantást!

A kaegóriák közül a hozzám legközelebb állót, a kommunikációt kiválasztva mindjárt rá is bukkantam egy érdekes ajánlatra: Public Relations Manager, London.

Nézzük meg közelebbről, miről szól ez: kiváló íráskézség, angliai kommunikációs kampányok menedzselésében szerzett gyakorlat, sajtókapcsolatok és vállalati ügyek kezelése a stratégia megalkotásától a végrehajtásáig - jó kis 24 órás meló lehet ez!

8-10 év munkatapasztalat (legalább részben angliai) követelmény. Asszem az én 1,5 hónapom ide nem lenne elég:)

Jelentkezne valaki erre?

5 megjegyzés:

  1. hát, sok mindent nem tudunk. milyen cég keres embert és mennyiért (ezt bele szokták írni a hirdetésekbe). Az sincs benne, hogy manágerként egy személyben kell az egész csomagot leszállítani, lehet, hogy van beosztott - szerintem nincs 8-10 év tapasztalatú ember, aki jelentkezne azért, hogy egy szál magában elintézzen mindent.

    Sűval: vagy nagyon jól fizet, vagy pedigrés kakalapátolót keres, vagy csak nem írt eleget a hirdetésbe, nehogy elijessze a fajtádat (merthogy tökéletesen megfelelnél). Én a helyedben bizony lemeóznám őket, ha van esély, nagyon sokat lehet tanulni egy kis beszélgetésből! És persze el is kell mondanod, pontosan mekkora elmebetegekkel találkoztál.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem viszonylag jól fizet és közben totálisan kizsákmányol.

    Köszi a bizalmat, de az angolom nincs azon a szinten, amit ők követelnek - anyanyelvinél valamivel jobb:)

    VálaszTörlés
  3. hát, az egy dolog, hogy mit remélnek, de valszleg nem fogják megkapni. És akkor jól felvesznek egy olyan tudásút, mint te, csak kevesebb tapasztalattal. Én szóltam.

    VálaszTörlés
  4. ..... én úgy vagyok vele, hogy lapátoljon itthon, legalábbis még egy kis ideig! :) No, meg az énekhangja csak hiányozna :) a többiről meg ne is beszéljünk ;)

    VálaszTörlés
  5. De azért az énekhangom hiányozna a legjobban, nem?:)

    VálaszTörlés