2009. június 3., szerda

Harmincnegyedik nap, Irányváltás

Kedves Olvasók!

Mivel úgy vettem észre, hogy a kultúránál és a szakmánál sokkal jobban megmozgat titeket az emberi élet materialista oldala, ezért mostantól komoly irányváltást tervezek a blogban. Ugyan már van pár ötletem, hogy mikről kéne írnom, de nagyon örülnék neki, ha ti is hozzájárulnátok ezekhez építő javaslataitokkal, és elárulnátok nekem, hogy mik azok a témák, amikről olvasni szeretnétek.

Nekem eddig ezek jutottak az eszembe:
- Milyen színű a négerek fekáliája?
- Londoni szexshopok összehasonlító tesztje próbavásárlással ötvözve
- A top3 dealer, akikhez fordulhatsz, ha nagyon kell egy joint

Előre is köszönöm a véleményeteket!


8 megjegyzés:

  1. ha kell vmi cucc, akkor tudok pár tippet londonban :) és ott meg tudod kérdezni a fekÁlia dolgot is :p

    VálaszTörlés
  2. Szeritnem a SoHóban este nyolc után bárki tud bármit. :D

    VálaszTörlés
  3. Kosz, egyelore kihagynam...:)

    VálaszTörlés
  4. Végre, hogy észbekaptál.Elég, ha kinyitod az újságokat és az aktualitásokat kommentálod.Nézzük a mai híreket! Politika: a FIDESZ egészpályás letámadás helyett, egykapúzik.Sport: Kaka lesz az aranylabdás?Művészet,történelem, utazás: Pisában újra ki akarják egyenesíteni a ferdetornyot.Bűnügy: utolérte az igazságszolgálltatás, a karosszék let a végzete.Ugye te sem akarod, hogy nehezen emészthető, erölködéstől bűzlő, szar bejegyzéseket írjál? Fogadd meg a tanácsomat!

    VálaszTörlés
  5. egyertelmuen a masodik.
    Bar uj topikkent erdemes lehet az angol terrorelharitas ingerkuszobet probalgatni, vjon elsőkent a sima fakabatok, a keszenletiek, vagy rogton az MI5 jön ki.

    VálaszTörlés
  6. Látom semmiképp nem akarod, hogy élve hazajöjjek:)

    VálaszTörlés
  7. Senor Bago, azért arra, hogy kulabácsi legyen a sztár, a direct mail-kampányával kissé maga is rásegített. Lássuk csak... tegyük fel, hogy valaki a sivár kultúrkörnyezetben titokban bulvárra és bio-ra vágyik. Nincs más dolga, mint nagy firnyákosan lenyomni a közönség torkán, végül azzal, hogy ők vágynak rá, kegyesen kielégíteni beteges kiváncsiságukat.

    Jóvanna, mi meg rákattantunk. Nem kellett kétszer mondani.

    VálaszTörlés
  8. Ok-ok, én is benne voltam...Egyrészt azért, mert tényleg elbizonytalanodtam saját épelméjűségemben, másrészt meg éreztem, hogy végre ez egy olyan téma, amihez mindenki hozzá tud szólni:)

    VálaszTörlés