2009. június 28., vasárnap

Ötvennyolcadik nap, Richmond Park


Tükröződő felhők a Pen Ponds felszínén


Felnőtt belépőjegy: Ingyenes
Értékelés: 6/10
Ajánlott: A gondozott közparkoktól idegenkedőknek. Hajnaltájt állítólag gyönyörű, én sajnos nem akkor voltam.

A mai napom jelentős részét a Richmond Parkban töltöttem, ahol egy igazi szépséggel ismerkedtem meg. Ő még a tájnál is sokkal gyönyörűbb volt! Amikor megláttam, rögtön az objektívjeimhez kaptam, tudtam, hogy meg kell örökítenem a nagyvilágnak. És meg is tettem... Igaz a teste kicsit zöldes, a feje pedig sárgás, de biztos vagyok benne, hogy nem a találkozás jelentette sokktól lett rosszul.Mielőtt azonban erre a történetre rátérnék, mutatok még pár tavas képet:

Tó fákkal I.


Tó fákkal II.


Tó fákkal III.


És itt van az én zöld szépségem a maga testi valójában:

Zöld szépség I.


Zöld szépség II.


Zöld szépség III.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon baba!!!!! Haza hozod, meg a mókusokat, elég lesz egy tucat, meg a sünöket is, meg a ....meg egész Angliát! de legfőképpen magadat!!!!


    Húúúúúú! Micsoda állatkert lenne nálunk, mindenki csodájára járna :)

    VálaszTörlés
  2. Kisnyúl, szeretnélek figyelmeztetni, hogy 30m2 a lakásunk alapterülete, és még a galériával együtt sem férne bele még fél Anglia sem. Akkor már egyszerűbb lenne nekünk kimenni...

    VálaszTörlés
  3. Nem kell kétszer mondanod! Megyünk!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Én is feljutottam a minimalizmus legmagasabb csúcsára.

    VálaszTörlés
  6. Nemsokara a Richmond Parkba is eljuthatsz, az izgalmasabb.

    VálaszTörlés