2009. június 2., kedd

Harminckettedik nap, NapiSzabály II.

A korábban megalkotottt NapiSzabályokat sajnos ki kell, hogy egészítsem:

"Soha, de soha ne lakj együtt három nővel, ha nincs legalább egy hímnemű szövetségesed a lakótársak között!"

Mi történt? Nemrég, amikor hazaértem, a következő írásos petíció fogadott a konyhában:

Daniel,
could you please put down both (kétszer aláhúzva) lids of the toilet as we (the 3 girls) found out you are the only one (egyszer aláhúzva, egyébként kurva nehéz lehetett rájönniük) who leaves them up ALL THE TIMES?? (egyszer aláhúzva, végig nagybetűvel)

THANK YOU VERY MUCH (végig nagybetűvel) (the 3 girls with whom you live & share house)

Azaz röviden összefoglalva hajtsam le mind a vécéülőkét, mint a fedelet.

Ez most szerintetek komoly? Én vagyok egy önző egyke állat, aki burokban nőtt fel - ez mellékesen igaz, de most szerintem nem releváns:) - vagy tényleg röhejes dolog ezen problémázni egy felnőtt emberek által megosztott albérletben??? Mellékesen megjegyezném, hogy a WC maga abszolút nem büdös, ráadásul a lányok előszeretettel hagyják dolgavégeztükkel nyitva az ajtaját.

Kíváncsi vagyok, hogy mit fognak reagálni a válaszomra:) Megírtam nekik, hogy nem egészen értem a problémájukat, hiszen ez egészen természetes, hogy ők, akiknek lehajtva kell a WC, lehajtják, én meg, aki többnyire felhajtva használom, felhajtom. Nekem sem túl problémás felhajtani, szerintem nekik sem lehet olyan nehéz lehajtani...Ezen kívül elnézést kértem egy korábbi probléma miatt (morzsásan hagytam a konyhapultot), megígértem, hogy ez soha többet nem fog előfordulni, valamint megkértem őket, hogy tanulják már meg, hogy kell becsukni a hűtő ajtaját, mert háromból kb. egyszer nyitva marad. Aztán hogy lássák, hogy alapvetően pozitívan állok a kérdéshez, megírtam nekik, hogy nyitott vagyok minden értelmes (reasonable) javaslatra, ami az együttélésünket könnyíti meg, úgyhogy mondják meg, mit csináljak másképp:)

Ezek gyűlölni fognak, mire hazamegyek...:)))

21 megjegyzés:

  1. Na erre van ötletem, hogy mit csinálj velük.

    VálaszTörlés
  2. Megy az email.Addig nem csoda, hogy nyűgösek kicsit.

    VálaszTörlés
  3. Dani, a lányoknak adok igazat... le kell hajtani a wc fedelet!
    Tudom, hogy nehéz, de ehhez most neked kell alkalmazkodni.
    Bocs! :)

    VálaszTörlés
  4. Mit csináljak velük? Pofozzam fel őket?

    Nelli, miért? Már a levélből is azt hiányoltam, hogy nem érveltek a fedél lehajtása mellett, csupán kinyilatkoztattak! Mondja már meg nekem valaki, mi a francért kell lehajtani???

    Miért?????

    VálaszTörlés
  5. Gondolj arra, hogyha a fedelet lehajtod, akkor nekik is fel kell hajtani majd... oke, neked pluszban még az ülőkét is.
    Második alternatíva, pisilj ülve :)

    Bár szerintem az alapvető gond az, hogy nem szabadott volna 3 csajjal összeköltöznöd. :)

    VálaszTörlés
  6. Érveket kérek, Nelli!

    Miért kell lehajtani? Az nem érv, hogy utána felhajthassák...

    VálaszTörlés
  7. A legnagyobb érv az, hogy 3 csajjal laksz egyedüli (3x aláhúzva) férfiként.

    De tökmind1 mit mondok, mert a te korodban már nem nagyon változik az ember... :P

    VálaszTörlés
  8. Dani, erre a megoldás: nagyon be kell rúgni, másnaposan pedig egy műremeket otthagyni nekik:)

    VálaszTörlés
  9. Mielőtt KisNyúl félreértené a bejegyzésem,leírom nyíltan az ötletem.Kérj tőlük bocsánatot!Ne keress érveket! A nőknek ez a taktikájuk.Az együttélés folyamán értelmetlen szabályokat alkotnak, azután számonkérik rajtunk, így gyakorolják a hatalmat felettünk.Szerintem ez az ülőke hajtogatás kis hiba, de tolerálható.Inkább a lehúzásra ügyelj! A paradicsommal mintha átvágtak volna. Nálunk a kisközértben csak 570 forint.

    VálaszTörlés
  10. ha nővel laksz együtt, szokj hozzá...
    én is már tréningeztem egy ideje, h ne hagyjam felhajtva

    a nők szerint vmiért az undorító
    bár én nem értem h miért, ha alapjában véve tisztán tartod
    ja és arra is figyelj, hogy néha töröld le a wckagylót, mert csak állvahugyozva lehet összefröcskölni és az is biztos h te lehetsz csak :D :D :D

    VálaszTörlés
  11. A WC tiszta, nem koszolom ossze, innentol kezdve nem ertem a problemajukat...

    Franc akar ezekhez a nokhoz hozzaszokni, majd a KisNyulhoz:)

    VálaszTörlés
  12. Es miert erv az, hogy ok harman vannak? Ha kitalaljak, hogy minden reggel fozzek nekik ebredesre meleg kavet, akkor ugy kell lennie, mert harman vannak? Ez onmagaban nekem nem erv...

    Renton, ennyire azert nem akarom elmergesiteni a helyzetet:)

    VálaszTörlés
  13. DaniDrága,

    A bűnlajstromod:
    1. fent hagytad az ülőkét
    2. visszaszóltál
    3. ÉSZÉRVEKKEL PRÓBÁLKOZTÁL!!!!!

    Az elsőt még simán helyrehozhatta volna egy vödör Haagen-Dazs és egy térdreborulás, de a többire nincs bocsánat. Plusz, úgyis nekik lesz igazuk, mert bunkók és hárman vannak, simán kicsinálnak. Ha együtt kell élned velük, igazság és észérvek felejtős, hozzál fagyit és élvezd a gondolatot, mekkora orbitálisra nő tőle a seggük.

    VálaszTörlés
  14. Egyszerűen így neveltek minket, a wc ülőkét és a wc tetőt is le kell hajtani. Nem értem, hogy ha tudjátok, hogy ezzel az őrületbe lehet kergetni minket akkor miért olyan nehéz engedni egy kicsit. + Két érv:1. igen is büdös, attól még, hogy egyesek rossz szaglással bírnak, valakit a wc-ből kipárolgó szagok zavarnak. 2. nem baj, ha megelőzzük annak a lehetőségét, hogy valami beleessen a wc-be! Remélem segítettem! :) Zsókucc

    VálaszTörlés
  15. Ezeknek??? Mar igy is akkora...

    VálaszTörlés
  16. Zsokucc, en eleteme ddigi 30 evet teljesen konfliktusmentesen usztam meg a wc-uloke temakoreben, ugyhogy nem voltak ilyen iranyu tapasztalataim.

    A masik, ha tenyleg budos a wc, miert hagyjak MINDIG tarva-nyitva az ajtajat???

    VálaszTörlés
  17. A lehajtott ülőke nagy galibát tud okozni, ha nagyon sürgős a dolgod és a WC-ben kiégett a lámpa.Bizony a plafont is újra kell festeni.

    VálaszTörlés
  18. A gond tenyleg az hogy másban a szálkat, magukban a gerendat se veszik eszre ...
    Az teny, a uloke legyen lehajtva:1 ok: mikor lehuzod a viz mindekeppen kifrocsog, ha nem is lathatoan, de csak filozz azon hogy az egsez labad viz/hugy permetes lesz. 2ok: mert ugy esztetikus, nem az a tegnap szétsz@rt proceán virit ott, es varja a kovetkezo adagot :)
    Amugy teny, ha az ajtot se csukjak be az sz@rnak a pofon hogy stillszeru idezettel eljek :P
    Illetve van meg egy, Asszem F"i"ng shui -s okossag hogy a WC/furdoben megy le a "sha" vagy mi, ami karos, es nem szabad onnet kiengedni, ezert zarjuk. De ez csak annak aki ebben hisz ;)

    VálaszTörlés
  19. ajaj, komoly fejlemények...
    Dani, keményen kell fellépni:
    hajtsd le/fel az ülőkét, de mondd, hogy mélyen megalázva érzed magad ezzel, amit csak úgy lehetséges kárpótolni, ha minden este főznek Neked. Ha nem, minden este sírni fogsz, aminek az a következménye, hogy telefingod az előszobát. és zárd le Virág elvtárs módjára: "erről nem nyitok vitát!

    VálaszTörlés
  20. Köszönöm a sok hasznos tanácsot! Végül igazságos, ámde szigorú döntést hoztam: a kérésüket nem teljesítem, sőt mi több, az oroszlánok szeme közé röhögök, de méltányosságból lehajtom nekik a cuccost.

    Mit fognak kapni tőlem ezekután, ha megint nem csukják be a hűtőajtót...:)

    Egyébként örülök, hogy ez a szarós-hugyozós bejegyzés ilyen sok érdeklődőt vonzott, így legalább tudom, hogy az altesti örömök irányába kell elvinnem a blog tematikáját.

    VálaszTörlés