2009. június 18., csütörtök

Negyvennyolcadik nap, Tüntetés az Iráni Nagykövetség előtt


Divatból tüntetők?

Még a hétvégén mászkáltam a Kensington Gardensben, amikor diszkrét üvöltözés és hujjogatás hangját hozta felém a szél. "Botrány van? Ott a helyem!" - gondoltam magamban, és kecses léptekkel megindultam a park kerítése felé, a hangok forrásának irányába.

Először csak annyit láttam, hogy mintegy 50, feltehetően arab származású fiatal álldogál a járdán, látszólag a kétsávos autóút ellen demonstrálva. Mivel rögtön gyanússá vált, hogy nem az itt elhaladó Ferrari Enzók és Lamborghini Murcielagók váltották ki dühüket, a rájuk vigyázó egyik rendőrnél rákérdeztem a helyzetre: "Ááá, csak az iráni választási eredmények ellen tiltakoznak, valamiért nem tetszik nekik!"

Nosza rajta, gyorsan elő is kaptam a gépem, de tömegjelenetet sajnos már nem sikerült megörökítenem, ugyanis az egyébként sem túl nagyszámú csoportban addigra olyan komoly nézeteltérés alakult ki céljaikkal kapcsolatban, hogy a bobbyk rövid úton feloszlatták az egész mulatságot.

Érdemes megfigyelni a zászlót kezében tartó tüntető tekintetéből sugárzó intelligenciát, illetve a jobbra mellette található főtámogatót, aki úgy néz ki, mintha valamelyik Nógrád megyei kocsma törzsalkoholistája volna


A beolvadás pedig tök jól ment volna, hisz barna bőröm és a ritkás borotválkozás hatására szerintem rokonnak néztek, egyikük-másikuk ugyanis lelkesen perzsául kezdett magyarázni nekem:) Valami lehet velem, mert már a múltkor is leszólítottak, muszlimnek gondolva...Azért szerencsére néhány portréra még volt időm!


Azért a régi reflexek még működnek - kendőt az arc elé, ha fényképeznek!!!


Dettó


A tüntetők alfahímje


Ő nyerte a legjobban pózoló tüntető megtisztelő(?) címét nálam


Tüntetőlány fejkendőben, arctakarás nélkül!


Győzelem!

3 megjegyzés:

  1. Tőlem ezek a fejükre is állhatnának, akkor feltünés nélkül elvegyülhetnének a Kossuth-téri tüntetők között.

    VálaszTörlés
  2. Simán. Sugárzó intelligencia, pár tucat feles, és fel sem tűnik, hogy fordítva lóg a magyar zászló, tiszta testvériség és internacionálé a kordon árnyékában.

    VálaszTörlés
  3. Álljon meg a menet!!! A turulosok nem Ahmadinezsádot támogatják?

    VálaszTörlés