2009. május 31., vasárnap

Harmincadik nap, London éjjel


Tud valaki olyan helyet, ahonnan rendes londoni látkép lőhető? Én egy csomót sétáltam tegnap este, de egyet sem találtam...Talán a Tower 42 lesz a megoldás?

HMS Belfast és Tower Bridge


Szent Pál katedrális és repülő


Tate Modern a bal, Szent Pál katedrális a jobb szélen


Canary Wharf és Tower Bridge


Bal szélen Canary Wharf látszik ki, középtájt a Tower Bridge, jobbra meg London keleti része


A belváros a London Bridge-ről nézve


London Bridge, a háttérben a Szent Pál katedrálissal


London Bridge

12 megjegyzés:

  1. Azert eleg szuper kepek lettek :) Igazan jot (meg) en se tudok, de szinten erdekelne...

    Tower42 ftw :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!:) Az a furcsa, hogy a 70-200-at soha nem szoktam éjszakai képekre használni, most meg egy csomószor...

    Ha megjön a barátnőm (júni 5-12.), elmehetnénk valamelyik este négyesben a Vertigo42-be,hm? Természetesen állvánnyal és objektívekkel felszerelkezve:)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom mennyire nézik ott jó szemmel az állványt, de az asztalokra nagyon simán fel rakni a gépet :) El lehetne menni, engem is érdekelne, milyen is este!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó képek! :)

    VálaszTörlés
  5. állat képek! és honnan lehet még fotózni? Helikopter & London Eye :-(
    Bár a környező dombokról, mondjuk a Hampstead Heath környékéről muslincaméretben jól látszik pár felhőkarcoló teteje... tiszta időben :-)

    VálaszTörlés
  6. Most jutott eszembe, Greenwichből is nagyon jó rálátás van Canary Wharfra!

    VálaszTörlés
  7. Köszi Dani, köszi Gabi:)

    Hampsted Heath? Ott még nem jártam. Hmm, a Maps alapján nem tűnik túl magasnak...Bár nekem éjszakai képekhez tulajdonképpen elsősorban fényekre van szükségem, nem kell mindennek felismerhetőnek lennie, úgyhogy csekkolom:)

    Greenwich-ről sem gondoltam volna, de oda is mindenképp el akarok menni, méghozzá Kisnyúllal.

    Köszi még 1x a tippeket:)

    Tct, írok a Vertigo42-nek emilt, megkérdem, hogy mit szólnának az állványhoz:) Egyébként üvegfalú vag yvan terasz, ahova ki lehet menni?

    VálaszTörlés
  8. A Monument sem rossz, a tetejéről belátni a City egy részét, meg a Temze partját. ;)

    Csak kicsit sok lépcső.

    VálaszTörlés
  9. Lépcsők száma engem sose zavart, csak meddig van nyitva? Fél 10-ig itt ugye világos van, én meg éjszakai képeket szeretnék...

    VálaszTörlés
  10. Viszont Hampsted Heath-ra feltétlen menj el egyéb okokból is: a kilátás tényleg nagyon szép, a Kenwood House és a park szerintem London legszebb parkja és több filmjelenet helyszíne is (hogy melyik, azt inkább nem részletezném, de biztos láttad:)

    VálaszTörlés
  11. Ok, akkor HH is tervbe véve. Fogalmam sincs, hogy milyen filmről beszélsz, így azt sem tudom, hogy láttam-e:)

    VálaszTörlés