2009. május 22., péntek

Huszadik nap, Megvolt a rendezvény

Tegnap este megvolt a rendezvény. Nagyon felelősségteljes feladatom volt, egy olyan lépcsőfeljárónál kellett regisztrálnom az érkezőket, ami lent le volt zárva, úgyhogy csak az elvetemültek jutottak át - összesen 4-en, 2 óra alatt. A körmeimet ugyan nem rágtam le a nagy izgalomban, de a papírjaimat gyönyörűen kidekoráltam. Elsősorban autómárka-logókat rajzoltam, de volt ott sziklamászó, repülő, TIE Fighter, Tetris-állás, sőt még pár KisNyúl is:)

Fél 9 körül elhagyhattam a helyem, és elvegyülhettem az akkorra már megcsappant tömegben, hogy megnézzem a kiállítást, amiről tulajdonképpen a rendezvény szólt: a Tanqueray nevű piamárka támogatásával született meg a Magnum Photos-nak ez a tárlata, telis-tele jobbnál jobb fényképekkel - volt köztük egy magyar alkotás is, Robert Capa öccse, Cornell Capa fotója, a Savoy ballroom:


Kicsit más téma: megkaptam, hogy nem vagyok elég lelkes a Trimediánál. Úgy látszik nem voltam elég szolgalelkű, az elmúlt évszázadokban hozzászoktak a nálamnál jóval engedelmesebb rabszolgákhoz errefelé:)

Mindegy, ma délután lesz a beszélgetésem a social media expert Ruby-val, nagyon remélem, hogy huzamosabb időn belül már őt fogom boldogítani:)

2 megjegyzés:

  1. A szivem facsarodik össze, ahogy a lelki szemeimmel látlak. A Reménytelenség és a Csüggedés sziklái közt örlődve próbállsz urrá lenni a hullámokon, a rozoga RÁKOSPALOTAI ELKESEREDÉS nevü hajódon. Nem erre tanítottalak. Nevelési céljaim fő csapásiránya, ( a hátsó feledet most figyelmen kívül hagyva ) elsősorban arra irányult, hogy soha ne add fel! Emlékszel? Hányszor mondtam neked, hogy az élet nem habostorta.Az életben lesznek akadályok, amivel meg kell küzdened, és soha nem szabad feladni? Úgy látom, hogy az apai jótanácsok és intelmek magvait a szél szétfútta, vagy nem termékeny talajra hullottak.Én azonban nem adom fel.Bevetem gyeremeknevelési koncepcióm nehéztüzérségét, a személyes példamutatást, annak érdekében, hogy a kezdődő depressziód (amit mi úgy hívtunk: ma nincs jó kedvem) mágneses erőterét szétrobbantsam. Azt hiszed nekem nem voltak olyan pillanataim, amikor azt hittem, hogy majdnem feladom? Azt hiszed, hogy rám nem gyakoroltak nyomást, hogy adjam fel? 2007-ben 25000 2008-ban 50000 forintra büntettek, de én idén se adtam fel május 20.-ig a személyi jövedelemadó bevallásomat. Az elveimet nem árulom pénzért.Ha másból nem, apád megnemalkuvó helytállásából meríts erőt a Trimediával folytatott harchoz. Ne add fel! Győzni fogsz.

    VálaszTörlés
  2. Mar gyoztem...Nemsokara posztot irok belole :)

    VálaszTörlés