2009. május 20., szerda

Tizennyolcadik nap, Rendezvény

Képzeljétek, csütörtök este rendezvényen leszek! Na, azért ne higyjétek, hogy végre valami normálisabb feladatot is rámbíztak a Trimediánál, egyszerűen csak annyi történt, hogy kaptam egy körlevelet egy kollégától, amiben egy csütörtöki rendezvényre keres önként jelentkező segéderőket, némi céges ajándékért és a helyszínen szendvicsfalatkáért és koktélokért cserébe. Az "ajándékok" közül ugyan egyik se villanyozott fel, de mivel más lehetőségem szerintem nem lesz rá, akár az újságírók regisztrálása árán is hajlandó vagyok megnézni egy kinti partit:)


5 megjegyzés:

  1. A rendezvényeken való részvétel a diplomatáknál és a managereknél "veszélyes üzem".Az emberiség döntő többsége bizonyos mennyiségű alkohol elfogyasztása után: hülyeségeket beszél,vagy hülyén viselkedik,vagy összekoszolja a ruháját, vagy másokét.( nem könyvből tudom)Ezért kérlek, nagyon figyelj arra,hogy csak annyit igyál,amitől másnap tökre ne emlékezezel semmire! Ezzel eléred,/hogy ugyan égő csipkebokor szemekkel,/ de nyíltan, a legkisebb lelkiismeretfurdalás és szégyenkezés nélkül bele tudsz nézni, az előző napi fogadáson résztvevők szemébe.

    VálaszTörlés
  2. Haha, en nem a szorakozok, hanem a kiszolgalok csapatahoz tartozom...:)

    VálaszTörlés
  3. de akkor én nem vagyok egy manager apuka, csak jegyszedő apuka? Ennél azért többre szerettem volna vinni.

    VálaszTörlés
  4. Ha minden jol megy, mar a hetvegen lehetsz csoportos vilagrekorder apuka :)

    VálaszTörlés