2009. május 20., szerda

Tizennyolcadik nap, Waterstone


Felnőtt belépőjegy: Ingyenes
Értékelés: 7/10
Ajánlott: Angolul tudó könyvbuziknak kötelező

Ma voltam egy hatalmas könyváruházban, a Piccadilly Circus mellett levő Waterstone's-ban. A Nyugati téri Alexandrát szerintem valami ilyesmire szerették volna, más kérdés, hogy elég gagyi lett. Ez viszont...fenomenális!!! 45 perc úgy repült el, hogy észre se vettem! A hat szintből csak az elsőt néztem át és a másodikba kóstoltam bele, úgyhogy a végignyálazása sztem legalább 4 órás program lesz:) Nem baj, legalább pár napra előre megvan, hogy mit csinálok ebédidőben:)

A mangák között megtaláltam a Dragonballt is, de sajna csak pár kötetet a sorozatból, és azok is nagyon drágák voltak, úgyhogy egyelőre békén hagytam...

Felleltem viszont Asimov egy számomra teljesen ismeretlen kötetét, amelyben a fantasy témájú novelláit gyűjtötték össze - nem is tudtam, hogy ilyeneket is írt! Ha bármelyikőtök olvasott tőle valami ilyesmit, pls írja meg kommentben, mert erősen gondolkodom a könyv megvételén!

Uramisten, mi fog itt történni, ha felérik a történelmi könyvekhez...Kész expedíciót kell iderendelnem, hogy hazaszállítsa az újonnan beszerzett köteteket! Istenem, add meg nekem, hogy vissza tudjam fogni magam!

UI: Fram, megvan az Ender's Game ciklus is! Neked ugye 3 rész van meg? Végjátok, Holtak szószólója és mi a harmadik? A Fajirtás (Xenocide) vagy az Elme gyermekei (Children of the Mind)? Ezenkívül itt van még Ender in Exile és Ender's Shadow is, ha érdekel...

UI2: Ytse, neked is láttam egy könyvet, ezt. 25 font, vannak benne ezeréves összeszerelési útmutatók, sztorik, meg baromi jó képanyag...

4 megjegyzés:

  1. A Waterstone nagyon veszelyes hely :)

    Sorozesben benne vagyok, hogy szoktal raerni?

    VálaszTörlés
  2. Minden második nap mászok (ilyenkor kevéssé, met fél 10 körül végzek), minden második nap futok (ilyenkor jobban, mert már 8 körül kész vagyok). Illetve hétvégén ráérek, plusz most a hétfő is munkaszüneti nap lesz, ha jól láttam.

    VálaszTörlés
  3. Üdv!
    Magyarul szerintem a Xenocide van meg, ez a harmadik, de sajna könyvet olvasni kb 3 éve nem volt időm, és a pecómban sajna könyvespolcra se futotta...

    VálaszTörlés
  4. Nem kéne annyit csajozni, Andris:) Egy könyvespolc nem egy nagy befektetés...

    VálaszTörlés