2009. május 4., hétfő

Harmadik nap, városnézés

A reggeli csevegőroham után mára egy kellemes biciklis városnézést terveztem - akkor azonban még nem tudtam, hogy ez a nap felhős, esős, szeles és hideg lesz. Erre némi tekerés után döbbentem rá végleg, így terveimet módosítva energiáimat inkább London-térkép és bérlet beszerzésére fordítottam.

A bérletet itt travelcard-nak hívják, és segítségével olyan kapukon lehet átjutni rajta, amilyenek ezek is:
Mivel a bérletet épp egy szép pályaudvaron vettem, gondoltam körülnézek kicsit, így bukkantam erre az elegáns dédnagypapára:


Mivel a városnézésnek úgyis lőttek, elnéztem egy kis kajáért a közely Sainsbury-be - ez még állítólag a Teszkónál is olcsóbb, nekem való! Bent azonnal rájöttem a változatos étkezés és a gyors bevásárlás titkára. Habár viszonylag nagy a választék, csak azon kaják közül kell választani, amelyek épp félárasak, így mindig mást ehetek:) A gyümölcs és a zöldség sajnos horribilis pénzbe kerül, lehet, hogy paradicsomot kéne nevelgetnem az ablakomban muskátli helyett...



5 megjegyzés:

  1. csak egy tipp / a sainsburys nem olcsobb, mint a tesco. sot. asda-t keress, de nem tudom, h az van-e ott. agi

    VálaszTörlés
  2. Hm, akkor nem megbízható az információforrásom...És a Lidl milyen?

    VálaszTörlés
  3. Sainsburry legkiralyabb, raadasul a Cookies-ai aaaa legkiralyabb! hmmmm :)

    VálaszTörlés
  4. Az lehet, az viszont biztos, hogy a pork pie/t nem kellett volna kiprobalnom:(

    VálaszTörlés
  5. hat lidlben meg nem voltam, a tesco es az asda eleg olcso volt. viszont a sainsburyben vannak tenyleg extra cuccok, amit a tobbiben nem biztos, h lehet kapni. de lehet, h jo a lidl amugy

    VálaszTörlés