2009. május 23., szombat

Huszonkettedik nap, Könyvesbolt


Kész, ennyi volt, eddig bírtam. Tegnap délutánig hősiesen álltam a mindenfelé megtalálható könyvesboltok rohamát, még a Waterstone's-ból is úgy jöttem ki, hogy egyetlen művet sem vásároltam (mondjuk ott segített a mindenünnen rámomlani akaró könyvhegyek okozta ámulat), de ennek vége. Pénteken elvesztettem a szüzességem.

Mivel pénteken 4-kor vége a munkaidőnek, gondoltam nemmegyek rögtön haza, hanem befejezem a British Museum kimaradt tárlatát. Akkor még nem sejtettem...Nem sejtettem, hogy ellenségeim 3 könyvesboltot is az utamba raknak, amelyek mindegyike feltartott annyi ideig, hogy a múzeum már rég bezárt, mire én odaértem volna. Ráadásul a védelmem is kudarcot vallott: vettem 2 könyvet. Az egyik az USA és Nagy-Britanna párhuzamos története, elsősorban kapcsolatuk alakulásáról szól, a másik pedig propagandaposzterek a második világháborúban - sokat tanulhatnának belőle kreatívjaink :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése