2009. május 8., péntek

Hetedik nap, Murphy

Habar Anglia nem Murphy torvenyenek oshazaja, sajnos itt is mukodik. Tegnap este, miutan futottam egy jot a Hyde-parkban (basszus, tudjatak mekkora?!?), azon gondolkodtam, hogy benthagyjam-e a kabatomat a munkahelyemen es igy a taskamban felszabadulo helyet egy megvasarolando takaroval toltsem fel - eddig ugyanis a torulkozommel takaroztam - vagy pedig hagyjam a picsaba a takarot, megleszek meg egy napig nelkule. Mivel eddig egyetlen reggel sem esett, biztam benne, hogy ma sem lesz szuksegem a vedoalkalmatossagra - termeszetesen csalodnom kellett:)

Es ha mindez meg nem lenne eleg, rendes takarot nem is tudtam venni, csak egy agytakarot, ami egyreszt rovid, masreszt nem eleg meleg, harmadreszt ronda - de legalabb olcso volt:)

KisNyul, ha jossz majd, feltetlen hozzd magaddal az egyik polartakarot:)


12 megjegyzés:

  1. dani, a szabaly: ha reggel sut, delutan esik. ha delelott esik, delutan sut. es hidd el, nagyjabol mindig bejon...agi

    VálaszTörlés
  2. Murphy törvényei? :) Hogy is hívják a trimédia vezetőjét? :)

    VálaszTörlés
  3. Hát te meg honnan tudod, hogy Michael Murphy-nek???

    VálaszTörlés
  4. De honnan??? Tényleg, mi van az IND-vel?

    VálaszTörlés
  5. szarakodik, most Bécsbe/Pozsonyba kéne kijárni sokat...

    VálaszTörlés
  6. Mármint ott van most sok munkalehetőség, vagy ha felvennének az IND-hez, akkor a munkád egy része Bécsben és Pozsonyban várna?

    Még egyszer: honnan tudod, hogy Michael Murphy a Trimedia vezetője? Képes voltál felmenni a honlapjukra és utánanézni?:)

    VálaszTörlés
  7. Bécs/Pozsonyban van egy projekt, amire szánnának, ha megegyezünk.
    Utánanéztem hol melózol, meg mekkora is ez a cégháló -hát nagy.
    Hogy lehet megtudni melyik kommentre mikor jön újabb komment?

    VálaszTörlés
  8. Nagyon egyszerű: iratkozz fel a megjegyzések RSS-feedjére! Bal felső sarokban van.

    VálaszTörlés
  9. nagyon up-to-date vagyok, mert a bog RSS feedjére feliratkoztam a google reader-rel, csakhogy ha ott olvasom a bejegyzéseket nem látom a kommenteket, sem jelentkezni nem tudok azok feedjére, sem reagálni nem tudok rájuk...
    Szóval a blogot magát mindenképp kell látogatni, de akkor meg minek az RSS olvasó?

    VálaszTörlés
  10. :András, a bal felső sarokban két RSS-feed található az előfizetés menüpontban: bejegyzés és megjegyzés.

    Segítek, angolra fordítom neked:) Az első a posztokra, a második pedig a kommentekre vonatkozik, azaz te eddig csak a posztokra iratkoztál fel, de pillanatok alatt fel tudsz a megjegyzésekre is:)

    VálaszTörlés
  11. feliratkoztam én mindkettőre, de így minden bejegyzésre külön-külön fel kell iratkoznom, ami elég macera...
    És remélem most jó sokan olvassák ezt :D

    VálaszTörlés