2009. május 17., vasárnap

Tizenötödik nap, NapiKaja

Volt, aki már nagyon hiányolta ezt a bejegyzést, hisz eddig még semmit sem írtam az egyik kedvenc témámról, a kajálásról. Ennek nagyon egyszerű oka van: nem láttam sok értelmét a különböző Tesco-s, Lidl-ös, Sainsbury-s és M&S-es műkaják nevét felsorolni...

Ma délután azonban kirúgtam a hámból!A Garrick Streeten találtam ugyanis egy kellemes kis sushi-bárt, ahol délután 4 és 6 között 40% kedvezményt adnak a már elkészített sushit vásárlóknak. Mivel ezer éve nem ettem ilyet, az ebédet kihagytam, a reggelit pedig már rég elfelejtettem, nem teketóriáztam sokat, és 3,6 fontért vettem egy adaggal, mégpedig azt, amelyiknél a legkisebb esélyét láttam annak, hogy kibontás után elkezdene menekülni előlem.

Igy nézett ki, mielőtt letámadtam:


És ez maradt belőle:


A gondos válogatás ellenére sem tudtam az összetevők jó részét megállapítani, de mivel szerencsére volt annyi eszem, hogy nem is kérdeztem rá, jó ízűen pusztíthattam el mindent...







2 megjegyzés: