2009. május 5., kedd

Negyedik nap, NapiCsalódás

Reggel már alig vártam az első munkanapom, hogy megtudhassam, a Trimediánál milyen az élet. A megbeszélt időpontban találkoztam is a cég HR-esével, aki egy helyre kis prezentációt nyomott a kezembe az alapvető tudnivalókról. Egy dolog hiányzott csak belőle, az, hogy hol tárolhatom a bicajomat, de erre külön rákérdeztem.

A rövid bevezetés után rögtön belecsaptunk a lecsóba: a Tech Teamben egy newbiz prezentációhoz kellett adatokat gyűjtenem - egy állami szervezet, a Dius fog adományozni cégeknek tudományos díjakat, a feladat ennek népszerűsítése. Nekem a díj odaítéléséről döntő zsűri tagjainak online jelenlétét kellett feltérképeznem, ami elsőre jól hangzik, de amikor már tizenhatodszor keresel rá egy névre a Twitteren, Facebook-on, Gugliban, Linkedin-in, MySpace-en, Flickr-en, Last.fm-en, Bebo-n stb., akkor kicsit eleged lesz a dologból...

Semmi gond, azért szépen megcsináltam a feladatot, és reménykedtem abban, hogy a következő picit érdekesebb lesz - de még mennyire,hogy az volt! Egy végeláthatatlan hosszúságú sajtólistán szereplő lapok weboldalait kellett lecsekkolnom, hogy bizonyos témákban adományoznak-e díjakat cégeknek...pár óra múlva azt hittem, hogy lekaparom az összes bőrt az arcomról. Imi, kíváncsi vagyok, hogy ezek után is azt mondtad volna-e, hogy a PR a világ legérdekesebb szakmája?:)

7 megjegyzés:

  1. jóreggelt! Szoros összefüggést vélek felfedezni a mászóformád ,és a munkád érdekessége között.mindkettőben fejlődés várható.úgy hogy egy hét mulva okafogyottá fog válni az a kérdés, hogy " kisfiam, van bőr a képeden?"

    VálaszTörlés
  2. Van:) Nem vartam azt, hogy mindjart a legizgalmasabb dolgokba avatnak be, de annak nem orultem, amikor este rakerdeztem, hogy mire szamithatok holnap, azt a valaszt kaptam, hogz meg fogalmuk sincs, majd meg meglatjak kinek miben van szuksege segitsegre. Ez sajnos tipikusan az a szituacio - ismeros helyzet nekem is -, amikor egy messzirol jott tokfolosleges valakit raultetnek az ember fejere, es nem tud vele mit kezdeni.

    Persze, tisztaban vagyok, hogy bizonyitanom kell, de nem bantam volna, ha nem azzal kezdodik a Tech Team-es napom, hogy kutass az interneten, hanem mondjuk egy bevezetovel arrol, hogy is mukodik az ugynokseg, kik a fobb ugyfelei, mi a munka menete, milyen jellegu feladatokat csinalnak stb. Es akkor nem ereztem volna azt, hogy gyakorlatilag csak egy gyakornok vagyok...Nem tudom erted-e a kulonbseget?

    VálaszTörlés
  3. Ha jól emlékszem nem is ennél a cégnél leszel végig a 3 hónap alatt, élvezni fogod, ha itt végre elfogadnának és mehetsz át a másikhoz, ahol lehet újrakezdeni :)

    VálaszTörlés
  4. Igazán nincs mit, rám mindig számíthatsz :)

    VálaszTörlés
  5. szarj a melora, élvezd, hogy fiatal vagy, és nem itthon vagy!

    UFF!

    VálaszTörlés
  6. Az ötlet nem rossz, de:
    - a napjaim jelentős részét mégis a munka teszi ki
    - az, hogy nem itthon vagyok, még önmagában nem jó, sőt, hisz Kisnyúl nincs velem
    - hónapokat őgy dolgozni, hogy utálod amit csinálsz - erre én nem vagyok képes

    VálaszTörlés