2009. május 28., csütörtök

Huszonhetedik nap, Photographers' Gallery


Felnőtt belépőjegy: Ingyenes
Értékelés: Az aktuális kiállítástól függ
Ajánlott: Az attól függ, hogy éppen mit állítanak ki...

Pár napja jártam ebben a galériában, amelyről a Lonely Planet csupa jókat írt, úgyhogy biztos voltam benne, hogy érdeklődésem okán ez az intézmény fogja jelenteni számomra a csúcsot Londonban - hát keservesen csalódtam.

Eddig is éreztem néha, hogy ízlésem nem elég haladó szellemű, sok esetben kispolgári, konformista, sőt konvencionális, most azonban mindez végső megerősítést nyert. Hiába próbálkoztam, sehogy sem bírtam megérteni, hogy miért kéne emelkedett hangulatba kerülnöm az üveglap mögé tett, kiállított betondarabok láttán, vagy pedig az olyan képektől, amelyek már önmagukban sem biztos, hogy felkeltették volna az érdeklődésemet, de a szándékos megcsonkításuk csak rontott a helyzeten.

Kérlek segítsetek nekem, földi porhüvelyétől művészi magasságokba elszakadni képtelen materialista halandónak, hogyan kell értelmeznem pl. ezt az alkotást?


Azt még megjegyezném, hogy a kiállított képek közül messze ez az egyik leginformatívabb, legszínesebb, leglátványosabb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése