2009. május 9., szombat

Nyolcadik nap, NapiDal

Rajongói levelek milliói árasztották el a napokban a postafiókomat, kérve, mit kérve, kö-ve-tel-ve!!!, hogy ne fosszam meg őket mindenNapiDaluktól. Az ő nyomásuknak engedve álljon itt az első ebből a minden bizonnyal rövid időn belül klasszikussá váló sorozatból. Mivel blogom alapvetően nem profitorientált, ezért azok, akik offline is szeretnének hallgatni, írjanak a címemre és elküldöm nekik az eredeti fájlt.

Arra kérnék mindenkit, hogy kommentben írja meg, hogy milyen dalokat szeretne a jövőben hallani tőlem! Bármit eléneklek, nincsenek korlátaim:)

Ja igen, és aki kíváncsi arra, hogy mennyivel profibb az én előadásom az eredetinél, az itt meghallgathatja Cseh Tamást.



4 megjegyzés:

  1. Megadtad a mai nap alaphangját.Nem is tudom.Talán ha a rosszabbik részed vált volna útra, és a jobbik marad.A számválasztás csillagos ötös.Az eredetit kétszer is meghallgattam, hogy jobban összetudjam hasonlítani.Ma találkozom édesanyáddal.

    VálaszTörlés
  2. Tudom...Mondjuk úgy, hogy létező igényre reflektáltam:)

    VálaszTörlés
  3. Danikám, bevallom hiányolom a bejegyzéseidből NapiKaja részt...Lehet, h teljesen áttranszformálta az étekzési kultúrádat a ködös Albion? :)

    VálaszTörlés
  4. Angliaban nem erdemes kajarol beszelni sztem...Most azt irjam le, hogy epp milyen konzervet vagy mukajat ettem?:( Hianyzik a Mimos foztje!

    VálaszTörlés