2009. május 25., hétfő

Huszonharmadik nap, Világcsúcskísérlet


Amikor múlt szombaton jelentkeztem, hogy részt vehessek a gázai gyerekek megmentésére rendezett futáson, azt hittem, hogy most majd valami igazán nagyszabású esemény szemtanúja lehetek. A képzeletemben már megjelent a szemeim előtt, ahogy az óriási Mile End stadionban az üdvrivalgó tömeg elé lépek, majd pár pillanatig a világ figyelmének középpontjában leszek. Ha nem is 15 perc, de 15 másodperc hírnév, igen!

Mint ahogy ez máskor is előfordult már, a valóság és az álmodozás között nagy volt a szakadék - sajnos a szokottnál is nagyobb. A világraszóló rekordkísérlet ugyanis leginkább egy 15. kerületi sportnapra emlékeztetett, mind a résztvevők létszámát, mint a szervezettséget, mind a "stadion" minőségét véve figyelembe...

A bejáratnál álló szervezők mindegyike egymásnak teljesen ellentmondó utasításokat adott, inkább csak saját magamnak köszönhetem, hogy végül eljutottam a nekem kijelölt starthelyre. A "verseny" egyébként úgy zajlott, hogy egy 400m-es körpálya egyik egyenesének egy sávját lezárták, ott rohangált oda-vissza mindig másik futó. Azaz két rajthely volt, de érdekes módon az egyiknél - pont az enyémnél - kb. ötször akkora sor állt, mint a másiknál, ezért az egyensúly visszaállítása érdekében - és hogy ne kelljen még két és félórát sorban állnom - átszivárogtam a szemben levő területre.

Mivel még így is elég sok időm volt a futásig, elkészítettem a bejegyzés alján található képeket. Mire sorrakerültem, a világhírt illetően már nem voltak illúzióim, abban azonban őszintén reménykedtem, hogy legalább egy jó kis sprintet kipréselhetek magamból. Azonban ez a reményem is gyorsan elszállt, ugyanis a szervezők nem szóltak, hogy mivel túl kevés futó van és még 4 óra hosszat, éjfélig el kell húzni a futkosást, ezért mindenki csak csigalassúsággal kocoghat...

És mi a tanulság? Lehet, hogy az arabok nagyon lelkesek, de hogy szervezőkészségben még fényévekkel járnak a Moszad mögött, az tuti!


A kisasszonynak ügyesen sikerült felöltöznie, a hupikák pántja a 100m végére már a derekánál volt....

Látjátok a feje bal oldalánál azt a világos aurát? Biztos épp összegyűjtötte a Kí-energiát...


Nem szeretnék ízetlen tréfákat elsütni, de tekintete alapján belőle jó öngyilkos merénylő válhatna...


Ezek a feka csajok úgy látszik szeretik, ha fotózzák őket - de én persze csak a KisNyulat szeretem!


A fejkendő ideális futáshoz, legalább nem zavar a lobogó hajad

A török büfés busza




Ekkor még lehetett száguldani...


...de a végén már ez a tempó is gyors volt.

4 megjegyzés:

  1. A hupikékről csinálhattál volna képet a célbaérkezés pillanatában is. Nem inkognitóban vagyok, csak a Tomi letölt.

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem lettem világhírű apuka.Semmi baj.Türelem, empátia, soha nem adom fel.Ha a bejegyzéseidet jól értelmezem, most naplopó apuka vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Eszemben sem volt, így is a családi békét kockáztattam:)

    VálaszTörlés