2009. május 4., hétfő

Harmadik nap, tüntetés

Délután úgy döntöttem, hogy az eső, szél és felhők ellenére mégiscsak folytatom a biciklistúrámat. Hogy holnap már ismerős legyen a környék, eltekertem a Lexington Street 29-35-be, ehavi munkaadóm, a Trimedia londoni főhadiszállásához:


De nem ez volt az igazán érdekes, hanem az a tüntetés, amivel a parlament előtti téren futottam össze. Sri Lankáról érkezett tüntetők követelték a népírtás beszüntetését, a háború megállítását és tárgyalások azonnali megkezdését. Bővebb infó a Tamil Tigrisekről itt található, képek pedig alant. Egyébként teljesen békés rendezvény volt, a korosztály 2-től 80-ig terjedt. Simán sétálgathattam közöttük, senki sem akart meglincselni, ne aggódj Anyu:)





Ezekután - mivel az esőből még mindig nem lett elegem - elkerekeztem a még itthonról kinézett mászóterembe is, ami olyan jó, hogy külön posztot írok majd egyszer róla...Egyébként kezdem megszokni a balra tarts-ot, ma egyszer sem próbáltam meg kinyírni magam, lassan kezd visszatérni az önbizalmam.

Délután még egy programot iktattam be: elnéztem egy helyi könyvesboltba, ahol meglepve tapasztaltam, hogy egy csomó nagyon jó történelmi könyv sokkal olcsóbb, mint itthon! Pl. Waffen-SS Handbook átszámítva 3200 Ft, de vékonyabb darabokat fele vagy harmadennyiért is kaphatsz. A látogatásokat kéretik úgy szervezni, hogy mindenki hazavihessen majd egy-egy könyvet a könyvtáramba:) Csak rövid időt töltöttem a könyvesboltban - nehogy rámtörjön a vágy... - de így is elég hosszú toplistát sikerült összeállítanom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése