2009. május 8., péntek

Hatodik nap, NapiKocsi


Kész, ennyi volt, besokalltam. Betelt a pohár. Amikor 3 perc alatt 1 Bentley-t, 1 Rolls-Royce-t és 2 Maybach-ot láttam, amikor megszámlálhatatlan S-Mercivel és Lexussal találkoztam, amikor a Porsche-k és a Maserati-k már nem is tudtak meglepni, mert olyan szupersportkocsikkal futottam össze - persze csak képletesen - amilyeneket még életemben nem láttam, akkor úgy éreztem, hogy immunissá váltam a 40-50-100 millió forintos autócsodákra, inkább valami elérhetőbb szépségre vágyom. Ez a kis francia miniautó mennyivel praktikusabb lenne, mint az a böhöm nagy Rolls-Royce Phantom! Csak ne nézze meg őket az ember egymás mellett, mert rögtön azon kezd fantáziálni, mi maradna ebből a kis csíkosból, ha mondjuk 80-nál beleszaladna a Phantom...



9 megjegyzés:

  1. Nem lehetne NapiDal is?

    VálaszTörlés
  2. Ooo, marmint vegyem fel, ahogy enekelek es toltsem fel Mp3-formatumban...? Nem is rossz otlet!!! Vajon milyen minosegben kepes erre a ThinkPad-em beepitett mikrofonja?

    VálaszTörlés
  3. Az a durva tényleg, hogy 2-3 nap alatt már szinte "unalmas", de legalábbis érdektelenné válnak ezeka drága autok.
    Nekem mindig Marci ("távoli kollégám") Iwiw világkörülös beszólasa ami nagy igazságnak tunt, hogy a magyar szupergazdagoknak nagy pofon lenne kimenni oda menőzni ...

    VálaszTörlés
  4. Itt mar tenyleg csak a nagyon egyedi vagy nagyon veteran autokkal lehet nemi feltunest kelteni...

    VálaszTörlés
  5. Igen-igen, a PA Team Bagó-dalt szeretne hallani és küldi mindenkinek, akik szereti :-)))

    Nincs az a mikrofon, ami kifogna a Bagó hangján! ;-)

    VálaszTörlés
  6. Meglatom, mit tehetek a magaskulturara ehezo PA-team erdekeben:)

    VálaszTörlés
  7. Én még midig nem ismerem ki magam blogozásban, de biztos van rá lehetőség, hogy erre a cimre nagyon erösen tömöritve küldjed

    VálaszTörlés
  8. Fiatalok, hosszas évek küzdelmébe került hősünket leszoktatni az éneklésről, ne bátorítsátok fel!!!!
    Mi lesz, ha a lakótársak előtt is elkezd énekelni????

    VálaszTörlés
  9. Mi lenne, újabb rajongókat szerzek!!!

    VálaszTörlés