2009. május 8., péntek

Hatodik nap, Trimedia

Ma végre lefényképeztem az irodát, hogy megnézhessétek, hogy néz ki egy nagy londoni PR-ügynökség belülről. Elöljáróban annyit tudni kell, hogy maga az épület ötszintes, ebből egy a pince.

Kezdjük akkor lentről! A pinceszinten helyezkednek el a tárgyalók, amelyekből összesen négy van, közülük a legnagyobb minden földi jóval fel van szerelve:


Emellett található egy közös helyiség, ami érzésem szerint TGIF- és hasonló partik helyszíne lehet:


Igen, jól látjátok, az ott a háttérben egy mini pingpongasztal, amely megfordítva - szintén mini - biliárdasztalként funkcionál!

Ebből a helyiségből nyílik a konyha,


a mini-fürdőszoba,


és a kissé klausztrofób biciklitároló is:


Eggyel feljebb van ugye a bejárat, amely a pincefeljáró tetejérol így néz ki:


Aki belép az ajtón, ezt a látványt kapja a szeme közepébe:


A kép bal szélén látható folyosó a másik végéből így fest:


Innen nyílik a lépcsőfeljáró a további szintekre. A földszinten egyébként az adminisztráció foglal helyet (pénzügy, HR stb.), a 3 emeleten pedig a PR-osok.

A 3. emelet, ahol én is dolgozom, még nincs teljesen belakva,

A sárga pálcikaember én volnék, az az én helyem!

ezért lefotóztam a másodikat is, ami már lényegesen zsúfoltabb:


Magába az irodába egyébként egy megfeketedett cigarettacsikkre emlékeztető eszközzel lehet bejutni, amit meg kell lobogtatni az érzékelőpanel előtt. Hejjj, a régi szép astoriás idők, hogy hányszor hagytam otthon a beléptető kártyámat, annak csak Márta a megmondhatója...

A munkaidő reggel 9-től délután 6-ig tart, az ebédidő leginkább csak jelzésértékű, legalábbis én senkit sem láttam, aki a "rohanjunkkivalamikajáérthozzukbemelegítsükmeg-majdegyükmegazasztalunknál" recepttől eltért volna...

Túlórázás itt is előfordul, ma már nekem is sikerült 20 percet ráhúznom a napi kvótára, mert nagyon be akartam fejezni a feladatom: a Xerox-nak azt javasolták, hogy csináltasson egy kutatást - vajon minden nyomtatógyártónak ugyanarra jár az agya? - aminek az eredményeit szépen folyamatosan, több sajtóközlemény formájában el tudják lőni a nyári uborkaszezonban, nekem pedig a beérkező feedbackek és vélemények alapján egy vázlatos kérdéslistát kellett összeállítanom.




6 megjegyzés:

  1. huh, azon a csigalépcsőn viszed le minden reggel, és hozod fel este a bicót? :)

    VálaszTörlés
  2. Jaja, már kitapasztaltam, hogy kell úgy levinni, hogy ne verjem szét se a lépcsőt, se a bicajt se magamat :)

    VálaszTörlés
  3. kisfiam!!megőrültél? itthon megigérted,hogy vigyázni fogsz magadra,ott meg leülsz egy ilyen bazinagy gerenda alá. nem lesz ott jó, légyszi ülj egy kicsit jobbra előre!

    VálaszTörlés
  4. NEM NEM mégsem, ott nem jó,inkább hátra és picit balra.bocsi

    VálaszTörlés
  5. Ez sem jó.Tudod mit? Inkább ülj a főnök helyére,ott jó lesz.

    VálaszTörlés
  6. Rendben! A hatalomátvételhez esetleg van valami praktikus tanácsod?

    VálaszTörlés