2009. május 19., kedd

Tizenhetedik nap, Világrekord-kísérlet

Még szombaton, a National Gallery előtt futottam bele egy békés tüntetésbe. Mára ezek már nem nagyon jutnak át az ingerküszöbömön, azt is megszoktam, hogy a Parlament előtt már két hete minden délután ott vannak a Tamil Tigrisek, vasárnap a British Museum előtt pedig egy iráni régészeti terület elárasztása ellen tüntettek a perzsák, szóval nem egy nagy ügy ez Londonban.

Ez a tüntetés azonban kicsit más volt, mint a többi. Na nem a témája keltette fel a figyelmemet (mentsük meg a palesztinokat a zsidóktól) - ebben a kérdésben egyébként én nagyon óvatos vagyok, túl sok vér folyt már ahhoz, hogy bárkinek igaza legyen - hanem sokkal inkább a körítés miatt! Nem, nem csinos arab hastáncoknőkkel dobták fel a Trafalgár teret napszítta bőrű palesztinjaink, hanem egy világrekord-kísérlet ötletével: minél több ember minél gyorsabban fusson le május 23-án szombat déltől éjfélig a Mile End stadionban 100-100 métert , és ha az átlag elég gyorsan szedte a lábát, akkor bekerülhetnek a Guinness Rekordok Könyvébe. Na meg természetesen minden futót finoman arra ösztökélik, hogy szerezzen szponzorokat a futására, azaz gyakorlatilag gyűjtsön adományokat a palesztin gyermekek számára.


Arról ugyan nem vagyok ezer százalékig meggyőződve, hogy ez a pénz tényleg a gyerekeknek megy - bár minden fiúgyermek imád fegyverekkel játszani... - de maga a kezdeményezés mindenképpen ötletes. Mivel világrekordot sem egyénileg, sem csoportosan nem állítottam még fel, ezért regisztráltam magam a futásra. Szombat este 8-tól én is lenyomok 100 métert itt, drukkoljatok, hogy jó időt fussak :)

3 megjegyzés:

  1. A kezdeményezés valóban ötletes.Nem hülyék ülnek ott az Amerikai Bevándorlási Hivatalban.Az indulók 10 évig nem kapnak vízumot az USA-ba.

    VálaszTörlés
  2. Szerencse, hogy nekünk már nincs szükségünk vízumra az USA-ba utazáshoz:)

    VálaszTörlés
  3. Ne hasogass szőrszálat!Akkor beutazási engedély,vagy nem léphetsz az államok területére, vagy csak egyszerűen visszafordítanak a repülőtérről.Inkább vond le a tanulságot. Amikor az életben fontos döntés előtt állsz,mindig kérd ki apád véleményét.

    VálaszTörlés