2009. május 30., szombat

Huszonnyolcadik nap, Egy magyar


Ugyan az elmúlt egy hónapban már sok magyarral találkoztam, eddig azonban egyikükkel sem ismerkedtem össze, csak hallottam őket múzeumokban, közértben vagy az utcán beszélni szülőföldem nyelvét.

Tegnap este azonban valami olyan történt, ami eddig nem: sörözni mentem egy honfitársammal! A beszélgetés kifejezetten üdítő volt a közös érdeklődés okán - ő is ugyanattól a hatvani fazontól vette a Canon EOS 20D-jét, mint én, ráadásul ismeri mindannyiunk szeretett DD-jét is.

A srác egyébként kegyetlen jól fotózik, érdemes megnéznetek a saját honlapját, a Flickr streamjét, vagy azt a fotós honlapot, amelyet pár barátjával tavaly decemberben indítottak!

Nekem ez a két kedvenc képem tőle (bocs, hogy leloptam a honlapról:)

Az utóbbi időben teljesen rákattantam a minimálképekre!

Ahh, tök jó világítás, plusz olyan szintű utómunka, amire én sosem voltam képes...

3 megjegyzés:

  1. Nincs mit, csak beszámoltam, hogy mi történt velem:)

    VálaszTörlés
  2. Kicsi a világ.Szombaton Veszprémben Kun Ádám és barátai extrém sport bemutatójára vittünk le cuccokat a Morzsival.Jók a BMX-es képek is de a csajokról készültek egy kategóriával feljebb vannak.Szerintem.

    VálaszTörlés