2009. május 28., csütörtök

Huszonhetedik nap, Világrekorder lettem!




On Saturday, 23 May 2009, a new world record was achieved in the heart of east London, UK. A total of 1,675 people participated over a period of 12 hours to set a new record for the most people to run a 100 m relay in 12 hour

Azaz 1674 társammal együtt csodálatos világrekordot futottam! Ez 25,8 másodperces százas átlagokat jelent, ami meglepően jó ahhoz képest, ahogy nekünk a vége felé vánszorognunk kellett :)

Most már csak arra vagyok kíváncsi, hogy az egész akcióval hány százezer font támogatást sikerül szerezni a gázai gyerekeknek...


3 megjegyzés:

  1. Na ez az amiről beszéltem.Akaraterő,türelem, kitartás.Büszke vagyok magamra, hogy ilyen fiam van.Rád akkor lennék büszke, ha a szakálassal 2-szer 200-as váltóban kijutnátok a londoni olimpiára

    VálaszTörlés
  2. Arra én is büszke lennék, ha meg tudnánk győzni a NOB-ot, hogy így három évvel a verseny előtt még iktassák be a programba ezt a versenyszámot, ami korábban sosem volt és jelenleg sem nevezhető túl elterjedtnek...

    VálaszTörlés
  3. Ez a feladat.Aki kis célt tüz ki maga elé, az kis célt fog elérni.Aki nagyot az nagyot.Ehez nem kell doktorátus filozófiából.Remélem egyszer majd te is büszke lehetsz apádra, de hogy miért, arról fogalmam sincs,de dolgozom a témán.Soha ne add fel!

    VálaszTörlés