2009. július 25., szombat

Nyolcvanötödik nap, V4


Igeeeeeeeeeeen! Ma este sikeresen megmásztam az első V4-es utamat, lehet velem együtt örülni! Már nagyon megérdemeltem, ugyanis szerintem kb 60-adjára próbálkozhattam vele, mire összejött...Igazándiból egyetlenegy mozdulat volt a kritikus, a többi már viszonylag korán összejött, de ezzel az eggyel elég oskat bajlódtam:)

Annyira belelkesültem a sikertől, hogy utána lendületből majdnem egy V5-öst is abszolváltam, de az azért egyelőre a jövő hétre marad:)

9 megjegyzés:

  1. Gratula!!!
    Biztos együtt akarunk mi mászni menni?
    Félek nem bírnám a tempód, te meg unnád az "egyszerűbb" falakat.... Kezdek rágyúrni, de nem fogok megsértődni, ha Ambrussal mégy.....Hidd el! addig majd lógatom a lábim a tóban :)

    VálaszTörlés
  2. Nem-nem, jön a Nyuszi, különben kit fényképezgetnék? Az Ambrust????

    VálaszTörlés
  3. A v5 az mi is UIAA magyarul? Egyébként gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. A V4 VII+ körül van, a V5 pedig VIII-.

    VálaszTörlés
  5. olykor ÁLLAT vagyok; veszély érzetem nulla, de még így se.... úgyhogy, marad a jó öreg Ambrus...

    VálaszTörlés
  6. Ezeket a jelzőket még szoknom kell egy ideig...

    VálaszTörlés
  7. Az öreg nekem se tetszett - végülis csak egy fél évvel vagy idősebb nálam:)

    VálaszTörlés