2009. július 28., kedd

Nyolcvankilencedik nap, R3nt0n sötét titka


Tudjátok, hogy a R3nt0n kódnéven közismert Straub Ádám, a Techbázis vitéz szerkesztője miért olyan fáradt hétfő reggelente? Miért iszik annyi kávét, miért olyan álmos, miért van annyi dolga a lektornak a cikkeivel? Azt gondoltátok, hogy biztos éjszakába nyúlóan internetezik, játszik vagy egyszerűen csak tévézik alvás helyett?

Hát nem!!! Egészen mással tölti a hétvégéit, szombaton lelepleztem... De beszéljenek helyettem inkább a képek!

Itt még semmit sem sejtettem...


...azonban hirtelen zavarni kezdett valami, csak még azt nem tudtam, hogy mi...


...egyre erősebben motoszkált bennem, hogy valami nem stimmel...


...és akkor észrevettem a sárga eredménykijelzőn a feliratot - de hisz ez r3nt0n!!!


Lehet, hogy kiszúrt a lelátón ülő tömegből? Hisz az arcát eddig nem mutatta!


De nem, csak most vett észre, és nini, valóban ő az!!!
(A kép kattintásra megnő)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése