2009. július 23., csütörtök

Nyolcvannegyedik nap, Az angolok és az egészséges életmód


Már meséltem, hogy rajongója lettem az egyik "very British" kajának, a baked beans-nek. Ma is épp azt ebédeltem volna, amikor az egyik "átugrani könnyebb, mint megkerülni" típusú kollegina elszörnyedve pillantotta meg a kezemben a konzervdobozt: "Mit eszel, Danny?" (Levelekben mindig így becéznek, engem meg kiver tőle a víz, mert egy régi kedves ügyfelemet, a guglis Ema Linakert juttatja eszembe...) "Természetesen baked beans-t!" - feleltem én. "Dehát ez nem egészséges, egyáltalán nincs benne semmi vitamin, mint ebben!" - replikázott ő, felmutatva zöldségtálját. "Minden nap eszek két paradicsomot és két gyümölcsöt, azokban van vitamin" - mentem vissza védekezésbe. "Az nem elég, naponta legalább ötöt kéne!" - semmisítette meg egy huszáros vágással védvonalamat.

Mivel rettentő udvarias és tisztelettudó vagyok, nem kérdeztem vissza, hogy vajon az általa naponta elfogyasztott jelentős mennyiségű csokirúd, illetve az életében eddig le nem futott kilométerek és le nem mozgott kalóriák milliói hogyan járulnak hozzá az egészséges életmódjához...

Vajon ez általános jelenség, hogy az emberek azt hiszik, hogy némi zöldség elfogyazstásával megvásárolhatják az egészségüket és megspórolhatják a fárasztó és izzasztó mozgást?


9 megjegyzés:

  1. Hát persze! Mosakodni sem kell, amióta a szagok eltüntetése csakis izzadás gátlóval lehetséges. Sőt a WC-csészét is csak úgy lehet kitisztítani, hogy a belekövesedett piszkot leöntöd egy sűrű, kék színű valamivel.
    Nem tudtad? :-)

    VálaszTörlés
  2. Deee, a sziszegős szappant jól ismerem!

    VálaszTörlés
  3. ... és a munkatársaid mástól nem félnek a sok bab miatt? :-)

    VálaszTörlés
  4. Nincs mitől félniük, nem táplálok ellenséges érzelmeket senki iránt, és a vegyifegyverek leszereléséről szóló egyezményt is aláírtam!

    VálaszTörlés
  5. JOE!!!Nincs, mert már megfulladtak!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Fú, te tényleg tök udvarias vagy! maca elég tapló, de csak jót akart neked, mert náluk a konzervbabnak elég rossz a píárja. Nekik az a legcsóradékabb kaja, amit csak akkor ehetsz, ha a vadiúj Chanel-táska beszerzése után fél évig nincs büdzsé másra.

    VálaszTörlés
  7. Óóó, ezt nem tudtam...bár őszintén szólva nem különösebben érdekel, sosem voltam túlzottan konformista:)

    VálaszTörlés
  8. Megfigyelésem szerint inkább a túlsúlyosak körében általános jelenség az egészséges életmód illúziójának némi zöldséggel történő létrehozása.

    VálaszTörlés
  9. Igen, de ez önámítás, semmi több...

    VálaszTörlés