2009. július 9., csütörtök

Hatvankilencedik nap, NapiKerdes


Az angol nők vajon miért nem szeretnek normálisan felöltözni a jégveremmé légkondizott irodáikban? Ha még tökéletes alakjuk lenne, amit feltétlen mutogatni kéne, megérteném valamennyire - bár nem túlzottan - a dolgot, de így abszolút felfoghatatlan, hogy tésztás tagjaikat miert kell közszemlére es fagyási sérüléseknek kitenni...

Nem zavarna különösebben a dolog, ha az egyik díszpeldany nem mellettem ülne es nem szipogna átlag kb. 5 másodpercenként, az idegbaj egyre több tünetét hozva rám. Mostanra odáig jutottam, hogy legszívesebben egy egész rakománnyi North Face expedíciós hegymászókabátot ráborítanék, csak hagyja abba...

13 megjegyzés:

  1. a szipogast soha nem fogja abbahagyni. az angol tulajdonsag.

    VálaszTörlés
  2. Aaaah:( Akkor vagy hangtompitot szerelek ra - ez nehez lesz - vagy szerzek egy fejhallgatot...

    VálaszTörlés
  3. miért kell jégveremmé légkondizni az irodát? inkább ez az örök kérdés :)

    VálaszTörlés
  4. hát igen, egy újabb hülyeségük... fűteni nem szeretnek, mer' az luxus, marad a vastag szőnyeg.

    Ha pedig kisüt a nap, nem baj, hogy 2 fok van, egy szál póló és kész. Persze azért befagy a s***ük. Ha több, mint 2 fok, akkor fordítva: egy szál póló, és csak aztán 2 fok, a légkondi segítségével. És ismét befagy a s***ük.

    Következtetés: vagy szeretik fagyasztani, vagy azt hiszik, hogy egy szál trikóban/kombinéban tésztásodni überkúl és szexi. Szerintem az utóbbi a helyzet, pasiknál és nőknél egyformán.

    De miért nem próbálod meg szabotálni a dolgot?

    VálaszTörlés
  5. Igen, szerintem sajnos hiányzik belőlük az önkritika, és iszonytatóan szexinek érzik magukat a kibuggyanú húsos karjaikkal...

    Trimediánál azt csináltam, időnként odaosontam a légkondihoz és feltekertem 16-ről 22 fokra, de sajnos ők többen voltak és valaki mindig visszaállította.

    A Rednél már más taktikát alkalmazok - ősziesen öltözködöm...

    VálaszTörlés
  6. sírjak vagy nevessek :) itt az ideje nyuszit lecserélni egy macira :)mert ugye nálad télen 17-18 fok van!!!! Odafagyok a székhez, ujjaim hulla hidegek, két pulcsi, stb.-stb. Erre te, nagy boci szemekkel és rosszalóan pislogsz rám, hogy fagyoskodni merek :) Én is feljebb tekerem a fűtést, de nálunk is valaki mindig visszaállítja :) Sünikével meg nem tudok szövetkezni....

    én imádom a nagy és kövér nőket!!!! nem, nem azért mert "vékonyabb" lehetek!
    - sokkal kiegyensúlyozottabbak
    - vidámabbak
    - és biztonság érzését adják
    A nagynéném jó nagy darab, de olyan jó hozzábújni amikor baj van/volt....anyucimhoz is...

    Mutogatás: nekem a csontjaim állnak ki, mellem nincs, de kurvára nem zavar amikor nyár van, nem rejtegetem magamat :) ők miért is tennék? mert a pasik címlaplányokat akarnak minden utcasarkon :) mmmhhhh? :)

    szóval tessék a pozitív oldalát nézni :)

    VálaszTörlés
  7. Ez is relatív... ha minden angol csaj tészta (szerény mintavételem alapján a "kaukázusiak" 90%-a az), akkor miért kellene szégyellnie, ha épp ő is olyan? nem lóg ki a sorból, nem punnyadtabb az átlagnál.

    Persze magyar szemmel más, ez érthető. Még mindig nem akklimatizálódtál eléggé :)

    másrészt a 16 fok télen nagyon is helyénvaló, pont úgy, mint nyáron a 25 lenne.

    VálaszTörlés
  8. Ja, ezen a teren nem is kivanok akklimatizalodni:)

    VálaszTörlés
  9. Kisnyúl megírta a frankót! :)

    VálaszTörlés
  10. Persze, OK, ne legyenek előítéleteink, de azért jó lenne tudni azt is, hogy az angol pasik ezt mennyire tartják dögösnek... ha semennyire, akkor nagyon kéne az az önkritika.

    VálaszTörlés
  11. Hat ezt meg nem kerdeztem meg egyik angol pasitol sem...

    VálaszTörlés
  12. de sok vékony és fiatal pasit látni nagggggyon kövér nőkkel. nekem azt mondta vki, h azt kell szeretniük, amit kapnak....

    VálaszTörlés
  13. Erre írtam azt a bejegyzést, hogy nem értem, miért nem importálnak több külföldi, elsősorban kelet-európai nőt az angol pasik - hisz ez járható út, ahogy a példa is mutatja:)

    VálaszTörlés