2009. július 21., kedd

Nyolcvankettedik nap, Miért jobb hely Budapest, mint London?



A pénteki "Miért jobb hely London, mint Budapest" bejegyzés után nézzük most más szemszögből a dolgot - Budapestnek mik az előnyei Londonnal szemben?

- Itt van a családod, a barátaid
- Olcsóbb a kaja
- Lehet kapni rendes túrót, így van esély csinálni túrós-mazsolás palacsintát
- A Petőfi-hídról vagy a Gellért-hegyről nézve egy nyári naplementét vagy kék órát még mindig ez a legszebb város, ahol jártam
- Kevesebb a késelés és az erőszakos bűncselekmény
- Összehasonlíthatatlanul szebbek a nők
- Tavasszal es osszel kellemesebb az idojaras

Ööö, hirtelen csak ennyi jut eszembe...Nektek?

16 megjegyzés:

  1. nyert london? :)
    mert ha viszed a családodat és ott is barátkozol, sokat keresel és van pénzed kajára, nem mész ki kensington gardensből vagy vmelyik ilyen nyugis kerületből és a te csajod jól néz ki, akkor néha megéri elmenni egy spéci boltba, ahol lesz túró, tavasszal meg ősszel pedig a heathrown keresztül ugorva lehet jó idő :D így a kör bezárult :D

    VálaszTörlés
  2. Hááát, nem csak te jutottál erre a következtetésre:)

    VálaszTörlés
  3. Biztosan nagyon elmaradi vagyok, meg egy kicsit demagóg. Én nem szivesen költöznék be egy olyan házba, ahol az enyémen kívül, lényegesen több idegen vérből, verejtékből és könnyekből keverték a téglákat összetartó maltert. Én inkább tehetségemhez és lehetőségeimhez képest, szépítgetem, csinosítgatom a saját házamat.(hazámat?)

    VálaszTörlés
  4. Dani, egy nagyon fontos szempont: itthon sokkal jobb a kaja, mint ott!

    Amúgy, boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  5. Rákóczit, Kossuthot,Károlyi Mihályt, 56-osokat büntetésből itéltek arra, amire most ti vágytok.
    Ekkorát fodult volna a világ? (Most már nem is kicsit vagyok demagóg.)
    Egyébként el tudom fogadni, az élet célja az: hogy jól éljek. Ha találok egy szebb, okosabb, gazdagabb nőt gyermekeim anyjánál, nincs min gondolkodni.Istenem! haza? család?

    VálaszTörlés
  6. Viki, igazad van, ez mindenképpen nagyon fontos!

    Apu, a fent említett történelmi szereplőket a külföld nem engedte, hogy békében éljenek saját, hogy egy kis pátosszal éljek, oly sok vérrel és szenvedéssel megszerzett földjükön. Engem a saját honfitársaim, az ország vezetői, politikusai, az elit nem hagy itt élni - ez nagyon nagy különbség, azt hiszem.

    VálaszTörlés
  7. Jójó.Bérbeíró vagyok.Egy közeli ismerősöd kért meg, hogy próbáljalak jobb belátásra bírni.

    VálaszTörlés
  8. Ne izguljatok, egyelőre mindenképpen otthon maradok:)

    VálaszTörlés
  9. Én kiskoromban úgy láttam, hogy aktuális lesz valami külföldön élés. De arra jutottam, hogy ez nem jó, mert a megfelelő helyeken nincs Túró Rudi. Most meg itt szopódok, és még csak Túró Rudit sem eszem, köszi, hogy eszembe juttattad!

    VálaszTörlés
  10. Miért szempont, hogy szebbek a nők, ha már van egy? ez egy kicsit megütött... egy egészen kicsit :(

    VálaszTörlés
  11. Gabi, Magyarországon ez a probléma viszonylag könnyen áthidalható!

    Azért KisNyúl, mert ez a bejegyzés nem egy ember, hanem egy nép szemszögéből igyekszik nézni a világot.

    VálaszTörlés
  12. KisNyúl, most kivételesen Daninak kell igazat adnom.
    Az egy általános vélemény, hogy a magyar nők a legszebbek, de én biztos vagyok benne, hogy Daninak te vagy a legeslegszebb csaj az egész világon bárhol is legyen. :)

    VálaszTörlés
  13. Köszi! :)
    nőügyben meg kell védeni ezt a gyereket: bányarémek között könnyű jó nőnek lenni, ő meg persze jó nők között szeret sétálgatni, de akkor is csak rád gondol, tehát a jók között is simán lehetsz a legjobb :)
    Bár az én személyes példám is némi szívás, Mexikóvárosban nemcsak nádszál, de szupermagas is voltam. Annyira, hogy akár tündét is játszhattam volna valami jó kis telenovelában, aztán hazajöttem, és a buszon a fejemre könyökölnek... hát, ennyi jutott:)

    VálaszTörlés