2009. július 11., szombat

Hetvenedik nap, Red Consultancy


Kilátás a tetőről I. - amint látható, London városközpontjának is vannak csúnya foltjai


A hét utolsó három napját ismét új helyen, a Red főhadiszállásán töltöttem. Ide azután kerültem át, hogy folytattam egy beszélgetést a HR-essel, aki meglepődve értesült arról, hogy nekem mennyi tapasztalatom van és tulajdonképpen mit is várok ettől az egésztől - ugyanis Ian, aki az Mmd részéről felvette vele a kapcsolatot, mindezeket elfelejtette megemliteni neki. Mindegy, exkollégákról jót vagy semmit, remélhetőleg jövő hétre már rendeződnek a dolgok, és ezt a kellemetlen kis közjátékot és az eddig kapott izgalmasabbnál izgalmasabb feladatokat el is felejthetem.

Addig is azonban megmutatnám nektek Anglia másik nagy PR-ügynökségének központját, amely egy irodaház három emeletét foglalja el. Emlékeztetőül: a média kategóriában 2008-ban ez lett az ország legjobb munkahelye.

Aznap, amikor a képek készültek, volt egy kisebb buli is - ilyet negyedévenként tartanak - de azt nem akartam megörökíteni, nehogy lázadás törjön ki az Mmd-ben a rengeteg kaja-pia és koktélok láttán...

Ja és pár Red-es szokás, amely nem kerül túl sokba, de igen jelentősen javíthatja az alkalmazottak közérzetét:
- rendszeres tréningek (valóban, nem csak a tervezgetés szintjén)
- A Negyedév Dolgozója (minden csapatból egy) és A Negyedév Csapata díjak
- Szülinapos kollégák pezsgőt kapnak ajándékba és másnap két órával később kell csak beérniük...
- Mindenki kiválaszthat hetente egy napot, amikor egy órával korábban lelép
- Ingyenpia (alkoholos is!) a BarRed-ben minden csütörtökön és pénteken
- Ingyen agyoncukrozott gyümölcsös jégkása egész héten a nyári hónapokban - az angolok imádják, de számomra ihatatlan

Elég a szóból, jöjjenek a képek!


Belső udvar


Recepció


Ügyfelek listája a recepción


Zuhanyzók és öltözőszekrények


Kávéfőző a konyhában - lehet, hogy ez még a mi Nescafe Goldunknál is jobb???


Csapatépítő rendezvények képei


Eddig begyűjtött díjak és elismerések


Alapvetően egy légterű az iroda...


...de azért itt is vannak egyenlőbbek a többieknél (jobb szélen, az üvegajtók mögött)


BarRed - csak hogy ne kelljen messzire menni, ha ki akar kapcsolódni az ember


Kistárgyaló és játékszoba - igen, az ott egy Nintendo Wii, azok meg konzolos gitárok és dobszettek...


Kilátás a tetőről II


Kilátás a tetőről III.


Kilátás a tetőről IV.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó!!! tény, hogy én is olyan cégtől jöttem, ahol volt saját teraszos bár és csocsó, de hát már mindegy... de a többit megcsináljuk simán, good luck Toby :)

    VálaszTörlés
  2. Én a jövő héten akartam emilt írni neki, de akkor tolmácsolod helyettem a dolgot?:)

    VálaszTörlés