2009. augusztus 2., vasárnap

Kilencvennegyedik nap, Camberwell Festival


Utálom az utazással telő napokat. Ezek mindig fárasztóak, hosszúak és unalmasak, úgyhogy úgy döntöttem, megpróbálok egy kis programot szervezni magamnak. 6-kor keltem, elintéztem a pakolást szépen időben, hogy 9-kor bezúzhassak a városba megnézni a National Portrait Gallery ma megnyílt időszaki kiállítását a Gay Icons-t. Érdekes volt, úgyhogy hamarosan lesz róla bejegyzés. Előtte még kicsit fotóztam is, úgyhogy megnyugodtam, ma is csináltam valami értelmeset, nem csak utazok és várok és utazok és várok.

Egészen addig nyugodt is maradtam, amíg a buszom Elephant & Castle-höz nem ért - innen lakom 6 megállónyira, ami busszal kb. tíz perc. De a busz ahelyett, hogy továbbment volna, közölte, hogy az út lezárása - a délután kettőig tartó Camberwell Festival miatt kerülünk, a következő megálló Camberwell Green...Hirtelen minden megvilágosodott előttem! Tegnap este, amikor megterveztem,h ogyan és mikor megyek ki a reptérre, nem értettem, hogy a Transport for London útvonaltervezője miért nem ajáénlja fel a legnyilvánvalóbb buszokat, amik itt állnak meg a házam előtt. Néztem, hogy van-e valami lezárás, amiről nem tudok, de semmi infót nem találtam a honlapon - úgy látszik nem voltam elég alapos.

Mi változott ezzel? Semmi különös, csak annyi, hogy a málhámmal nem a ház előtt levő buszmegállóig kell elgyalogolnom, hanem kb 6-800 méterrel odébb. Ez elsőre nem hangzik olyan szörnyűnek, de ha belekalkuláljuk, hogy a málha tényleg málha, mindez már nem is olyan vicces: 83 literes, kb. 20 kilós hátizsák a hátamon, újságokkal, könyvekkel és a fotós felszerelésemmel tömött kb. 10-12 kg-os hátizsák a mellemen, notebookkal és tartozékaival teli notitáska (kb 4 kg) az egyik vállamon, fotósállvány táskában (kb 2 kg) a másik vállamon, plusz még valamely szabad testfelületemen egyensúlyozom a kb 1,5 m hosszú, 1 m magas és 20 cm széles dobozba csomagolt, mindenestül kb 18 kg-os biciklimet.

Drukkoljatok:)

4 megjegyzés:

  1. Kitartás!!!! Majd Nyuszi feledteti veled ezeket a gyötrelmeket...finom mákosguba :) mi egy más...
    Már alig várom hogy lássalak!!!!
    Gyere, gyere, gyere, gyere!!!!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    és kibírtam....

    VálaszTörlés