2009. augusztus 3., hétfő

Első nap, Földetérés


Itthon vagyok. Itthon vagyok?

Magam sem tudom, hiszen minden olyan furcsa körülöttem. Magyarul beszélnek az emberek, háromszor akkora lakóterem van, mint az ezt megelőző három hónapban, éjszaka tárva-nyitva van az ablak, ahelyett, hogy betakaróznék, ráadásul a konyhában is teljesen máshol vannak a cuccok ahhoz képest, ahogy az utóbbi időben megszoktam. Amikor a reggelit készítem meglepődve veszem észre, hogy a sajt nem előre lereszelve várakozik a hűtőmben, sőt mi több, még a paradicsomba is egészen más módon vág bele késem szeletelés közben.

Visszatértem, ez a helyes kifejezés. Az is lehet, hogy hazaértem, de ezt egyelőre még nem merem mondani, ugyanis bármilyen furcsa, de idegennek érzem magam a saját lakásomban...

7 megjegyzés:

  1. Ugyanez történt velem is, amikor hazamentem. Ez az igazi kultúrsokk :)
    Megszokod hamar.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy meg akarom-e szokni...

    VálaszTörlés
  3. "Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne!" Tamási Áron

    Dani! Otthon vagy, ha nem is olyan, de otthon vagy, és nem a GPS koordináták miatt!

    VálaszTörlés
  4. otthon vagy,a Mátrixnak nevezettben.

    Ébredj, Neo!:)

    VálaszTörlés
  5. Te csak ébredj, majd én álmodok.

    VálaszTörlés